Poetsers niet schrikken

Algemene zaken omtrent onze auto.
Plaats reactie
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Poetsers niet schrikken

Bericht door Dennizz »

Vanmorgen kreeg ik een mms (sms inclusief foto):

Afbeelding

Ik vond de achterkant toch wat kaal en was al eens aan het knippen en plakken geweest en vond het eigenlijk wel erg leuk staan. Dus een sticker laten snijden en die is er vanmorgen op geplakt.

Ik vind het wel geslaagd, morgenochtend kan ik het in real-life zien :D Het lijkt misschien wat groot, maar als je er bij staat valt het erg mee... Je moet echt naar de auto lopen/rijden om het te kunnen lezen...

Deze letters zijn 5 lettertypes groter dan die er nu opzitten. Dit was knip en plak werk.
Afbeelding

De auto is een beetje vies maar het is een pekel auto voor mij/vriendin :oops: Het is niet echt motor weer momenteel 8)
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Ruben
Actief lid

Bericht door Ruben »

Het is in ieder geval netjes gedaan, of het mijn smaak is is een tweede, moet je denk ik real life bezien :)
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door allen »

Als rijder ben ik zwaar geschokt een hoop sierstickers aan te treffen op die badteil... :bag:
Caterham => Britse degelijkheid...
Blitz

Bericht door Blitz »

ik zou die sticker laten en eventueel terug een Opellogo er op plakken als je je achterkant toch te kaal vind...
en voortaan zorgen dat je speedster proper is :wink:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Het was vooral kaal als je na 1,5 jaar alles eraf trekt.... Ik was er nu wel weer aangewend en vond het wel weer stoer.
Voor is ook alles eraf, soms vind ik het te kaal maar vaak ook wel weer mooi. Toch gaat er een zilvere V in komen als ik die eens tegenkom.

Ik ben ook helemaal niet van de stickers eigenlijk... Misschien vind ik dit wel juist mooi aangezien ik jaren lang van een Lotus heb gedroomd :lol:
Dennizz

Bericht door Dennizz »

Afbeelding

Nog even een foto met een fotocamera gemaakt.
Plaats reactie