Hard trillen bij stationair toerental
Hard trillen bij stationair toerental
Sinds kort begint mijn wagen enorm hard te trillen bij stationair draaien. Net alsof ik op een onverharde weg aan het rijden ben. Wanneer ik licht op het gas ga is het meteen weg.
Iemand een idee wat dit kan zijn? Motorsteunen bij deze temperaturen?
Iemand een idee wat dit kan zijn? Motorsteunen bij deze temperaturen?
- Piet
- Giga lid Carbon
Heb je misschien deze dingen
http://www.verboom.net/projects/speedst ... index.html
Dat wilt wel eens de door jouw beschreven trillingen zorgen.
http://www.verboom.net/projects/speedst ... index.html
Dat wilt wel eens de door jouw beschreven trillingen zorgen.
Voor zover ik weet zijn het nog de originele rubbers en zitten deze mounts er niet op.
Misschien hebben de rubbers wat last van de vrieskoude (het is hier momenteel -5!)? Toen ik gisteren de wagen startte in de garage liep hij normaal. Pas na enkele kilometers rijden kreeg ik het harde getril aan elk roodlicht.
Misschien hebben de rubbers wat last van de vrieskoude (het is hier momenteel -5!)? Toen ik gisteren de wagen startte in de garage liep hij normaal. Pas na enkele kilometers rijden kreeg ik het harde getril aan elk roodlicht.
Nu je zegt op 3 pitten lopen..
Ik verdenk nu een probleem te weiten aan de recent geplaatste 2.4 inlaat. Sinds de plaatsing heb ik alles bij elkaar nog geen 75km gereden. De ECU zou nu toch al uit de leermodus moeten zijn? Het is ook maar sinds gisteren dat hij stationair raar doet bij warme motor. Bij de eerste rit na de 2.4 montage liep hij stationair perfect.
Ik controleer deze namiddag nog even alles wat met de 2.4 inlaat te maken heeft.
Ik verdenk nu een probleem te weiten aan de recent geplaatste 2.4 inlaat. Sinds de plaatsing heb ik alles bij elkaar nog geen 75km gereden. De ECU zou nu toch al uit de leermodus moeten zijn? Het is ook maar sinds gisteren dat hij stationair raar doet bij warme motor. Bij de eerste rit na de 2.4 montage liep hij stationair perfect.
Ik controleer deze namiddag nog even alles wat met de 2.4 inlaat te maken heeft.
Ondertussen is het trillen iets minder geworden. Misschien toch de ECU die nog niet optimaal was na de 2.4 manifold install.
De nieuwe vacuum slang is er wel een voor radiatoren. De verkoper melde mij dat dit hetzelfde type slang is (als was de diameter iets kleiner). Zou deze het probleem kunnen vormen?
@ Tibby, toen ik de Speedster kocht was hij (bij mijn weten) 100% standaard. het zou wel tof zijn moest ik nu tot de vaststelling komen dat er bvb piper cams inzitten
De nieuwe vacuum slang is er wel een voor radiatoren. De verkoper melde mij dat dit hetzelfde type slang is (als was de diameter iets kleiner). Zou deze het probleem kunnen vormen?
@ Tibby, toen ik de Speedster kocht was hij (bij mijn weten) 100% standaard. het zou wel tof zijn moest ik nu tot de vaststelling komen dat er bvb piper cams inzitten

-
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Denthrax schreef: