bekleding kit voor speedster
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Ze zijn binnen:
De set:

De achterkant (met een soort van folie erop)

En de dikte ziet er ook goed en stevig uit.

De set van speedster385, manta79 en devil gaan op de post zodra ik hun adres heb.
911speedster, piet en martinb zijn van harte welkom ze op te komen halen als ze zin hebben.
(stuur er nog een pb achteraan)
De set:

De achterkant (met een soort van folie erop)

En de dikte ziet er ook goed en stevig uit.

De set van speedster385, manta79 en devil gaan op de post zodra ik hun adres heb.
911speedster, piet en martinb zijn van harte welkom ze op te komen halen als ze zin hebben.
(stuur er nog een pb achteraan)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Smiley
Blitz; de delen zijn speedster specifiek.
Laat maar weten of je de contactpersooninfo van die engelse knipper wilt.
Alle info staat reeds eerder in dit topic.
Alleen je best doen om 4 kitjes in een doos te krijgen. Ongeacht de hoeveelheid zijn de transportkosten van een doos 28 pond.
Laat maar weten of je de contactpersooninfo van die engelse knipper wilt.
Alle info staat reeds eerder in dit topic.
Alleen je best doen om 4 kitjes in een doos te krijgen. Ongeacht de hoeveelheid zijn de transportkosten van een doos 28 pond.
- Smiley
Oeps, sorry ray, ik had je interessepost helemaal gemist
Ik had geen storting van je en toe je speedster ook nog eens de verkoop ik ging, dacht ik dat je afgehaakt had.
Nu blitz ook interesse heeft, kan ik nog wel een doosje bijbestellen, als het totaal op 4 komt.

Ik had geen storting van je en toe je speedster ook nog eens de verkoop ik ging, dacht ik dat je afgehaakt had.
Nu blitz ook interesse heeft, kan ik nog wel een doosje bijbestellen, als het totaal op 4 komt.
- kzentekik_et
- Actief lid