Regenhoes, bedekt voorruit, dak en motorruimte. 100 €uro

Verkoop van onderdelen (Velgen, Winterdak etc.).
Plaats reactie
Pipo
Mega lid in de orde van gouden nietje

Regenhoes, bedekt voorruit, dak en motorruimte. 100 €uro

Bericht door Pipo »

Met dit rotweer, viel me in dat ik hier nog iets liggen heb dat iemand van jullie goed kan gebruiken.
Het is een regenhoes, speciaal voor de Speedster gemaakt. Ik heb ze gekocht van TMS in Engeland. Als ik me goed herinner heeft het me 165 euro + 17,5 euro verzending gekost.
De hoes is maar 2 keer gebruikt. Dus in nieuwstaat. Eén keer voor een regennacht in de Provence, en één keer als zonnehoes. Ik kan hierbij bevestigen dat ze a) de regen perfect buiten houdt, en b) ze je auto lekker fris kan houden 8)
Ze bedekt de voorruit, dak en motorruimte. Bevestiging gebeurt via velcrobanden rond de ruitewisser, spiegels en een rekband rond het hek. Deze rekband is nog eens speciaal bekleed om de lak te beschermen.
Het is zonder twijfel de beste hoes op de markt. En ze wordt geleverd met een opbergzak in hetzelfde materiaal
Geïnteresseerden kunnen ze voor 100 euro krijgen. Liefst af te halen.
Bijlagen
raincoverfront.JPG
raincoverfront.JPG (57.77 KiB) 1064 keer bekeken
raincoverback.JPG
raincoverback.JPG (44.42 KiB) 1071 keer bekeken
A thing of beauty is a joy forever!
Blitz

Bericht door Blitz »

waar woon je ergens? lijkt mij wel interessant, vermits mijn auto op mijn werk buiten moet staan...
Pipo

regenhoes

Bericht door Pipo »

Woonplaats is 9150 Kruibeke - Oost-Vlaanderen, ( nabij Antwerpen/België)

Ik kan ook nagaan wat het kost om het op te sturen, natuurlijk. Dan mail (of via pb) je maar even je adres door.

De hoes blijft prima op zijn plaats, zelfs bij hevige wind. Zij is nog van de eerste produktie (de beste), met dubbele velcrobanden rond de spiegels en de ruitenwisser. Daar TMS aan de eerste hoezen niets verdiende omdat de produktie te duur uitviel, heeft hij de volgende serie bij een andere fabrikant laten maken. Deze waren echter goedkoper afgewerkt; slechts enkelvoudige bevestigingsbanden meer, enkele stiksels, geen krasbescherming rond de achterste band, en geen gat meer voor de antenne.
Blitz

Bericht door Blitz »

considder it sold, zie pm ;)
Pipo

verkocht

Bericht door Pipo »

Allright man, you've a pm back :wink:
Plaats reactie