Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Bericht door Blitz »

ja da zeggen er wel meer, maar ik heb het er voor over :)
speedster is altijd al een droom geweest van mij, ik heb er meer dan een jaar over nagedacht, ik heb al testritjes gedaan, onder andere in de regen en ik heb besloten dat ik er nu gewoon voor ga :)
maar dan moet ik wel van de astra vanaf geraken...
Blitz

Bericht door Blitz »

hier ff 2 foto's van de speedster die ik 31 januari ga halen (als het weer meevalt, want ik ga geen 150km door de sneeuw rijden :) )
op de foto is hij wel vuil, maar eens hij in mijn bezit is, zal hij niet vaak meer vuil zijn 8)

Afbeelding
Afbeelding

er staan nu 59.000km op, de auto is volledig origineel en schadevrij, eerste inschrijving in 2006 (voordien was het een toonzaalmodel) en er zit nog een grijze hard-top bij.
enkel de 4 velgen zijn beschadigd door borduurs :( en als je de rechterdeur open doet, zie je een klein scheurtje (wrs iemand die niet goed wist hoe hij of zij moest instappen...)

in eerste instantie zal hij blijven zoals hij is (de velgen worden in ieder geval zeker opgemaakt) en als ik het toch niet kan laten, ga ik er een turbo-look van maken.
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

lekker gewaagd kleurtje; ziet er goed uit.
Opmaken is repareren?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
911Speedster
Actief lid

Bericht door 911Speedster »

Blitz,

Dan wens ik je vast veel veilige kilometers in je Speedy.
We zullen erlkaar vast eens tegen komen, ik kom van OT.
Ford S-max 2.0 TDI Afbeelding Speedster 2.2 #0911

who follows the herd, is walking in the dirt
Blitz

Bericht door Blitz »

Smiley schreef:lekker gewaagd kleurtje; ziet er goed uit.
Opmaken is repareren?

opmaken, fixen, repareren, herstellen, maken allemaal t zelde :)

911Speedster, als jij wel eens in Hoogstraten komt, bestaat die kans wel, maar verder dan "Nieuw" Turnhout kom ik normaal niet :)
ff ter zijde, dan ken jij mss Kevin Bertels en Chris Nuyts wel? die zie ik af en toe wel eens, voor de rest ken ik van OT niemand...
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

Hey Blitzke, knappe aankoop, :D

We zien mekaar zeker volgend jaar op de Opel meetings :lol:
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

sooike schreef:Hey Blitzke, knappe aankoop, :D

We zien mekaar zeker volgend jaar op de Opel meetings :lol:

zeer zeker :)

ff wijziging van de plannen: ik ga hem niet 31 januari halen, maar 23 januari komen ze hem brengen ;) anders moest hij 28 januari zijn tax betalen, hij stelde dus voor dat hij hem een week vroeger zelf zou brengen, dan kan hij op tijd zijn nummerplaten binnensturen :)
Elise
Mega lid

Bericht door Elise »

Blitz schreef:als je de rechterdeur open doet, zie je een klein scheurtje (wrs iemand die niet goed wist hoe hij of zij moest instappen...)
Dat zou je kunnen oplossen (verbergen) door er een plaatje carbon of b.v. iets met een speedster logo op te plakken/kitten.

veel plezier met je Speedster.
Blitz

Bericht door Blitz »

dat is nog geen slecht ID, Elise :)
het valt echt niet hard op, maar t is een detail waar ik me wel aan stoor en vroeg of laat zal ik dat zeker herstellen ;)
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Bij mijn speedster is er ook eens iemand ingestapt met maatje 45, met hetzelfde resultaat.
Is opgeknapt (geplamuurd en gespoten), maar kreeg de opmerking dat het zuiver cosmetisch was, en dat de eerste die er weer op gaat staan het nog erger laat zijn.

Carbonstrip zal goedkoper zijn.
Bij pasagiers eerst de regels uitleggen, voor ze instappen:

1. Blijf met je tengels van het raamframe af bij het in/uitstappen.
2. Zet je poten niet op het gespoten gedeelte, alleen op de sillcover (plastic), en alleen als het echt moet, want ook die kunnen scheuren.
3. Bij 6600 toeren hoort niemand je. Gebruik handsignalen als je eruit wilt, of naar de wc moet.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
the-duke
Mega lid

Bericht door the-duke »

een kleine tip (van iemand die daar trouwens zelf geen ervaring mee heeft): aan beide uiteinden van het scheurtje een rond gaatje boren. Dan schijnt het niet meer verder te scheuren in ieder geval.. :wink:

gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Blitz

Bericht door Blitz »

Smiley schreef:Bij mijn speedster is er ook eens iemand ingestapt met maatje 45, met hetzelfde resultaat.
Is opgeknapt (geplamuurd en gespoten), maar kreeg de opmerking dat het zuiver cosmetisch was, en dat de eerste die er weer op gaat staan het nog erger laat zijn.

Carbonstrip zal goedkoper zijn.
Bij pasagiers eerst de regels uitleggen, voor ze instappen:

1. Blijf met je tengels van het raamframe af bij het in/uitstappen.
2. Zet je poten niet op het gespoten gedeelte, alleen op de sillcover (plastic), en alleen als het echt moet, want ook die kunnen scheuren.
3. Bij 6600 toeren hoort niemand je. Gebruik handsignalen als je eruit wilt, of naar de wc moet.
:lol: :lol: :lol:

bedankt voor de tips alvast. voorlopig denk ik dat ik het gewoon ga laten voor wat het is en anders mss een stukje carbon sticker er over. ik verkies natuurlijk herstellen, omdat de auto dan origineel en in orde blijft. Ik ben zelf carrossier van beroep bij een Opelgarage, dus zulke herstellingen doe ik zelf en kosten me relatief weinig ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

scheurtje als de rechterdeur open staat:
Afbeelding
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Zo, dat geel komt lekker uit met dat grijs. Erg mooi. ik had graag ook een gele gehad, maarja blauw is ook niet slecht :D
Maar wat heb jij onzuinig gereden :lol: Je moet echt makkelijk 300 km halen voordat refill verschijnt :wink:
Scheurtje in de balk zie ik niet goed op de foto...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Spider
Mega lid

Bericht door Spider »

Mooi Hoor Blitz! :thumbup:

Veel plezier ermee,
zullen nog een paar lange weken wachten zijn :wink:
¨speed is life, but control is everything...¨
Plaats reactie