Tering.... hij moet eruit....

Je auto te koop aanbieden.
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

Tering.... hij moet eruit....

Bericht door Menster »

Zoals het er nu naar uit ziet zal ik mijn Speedster moeten verkopen. Ik kan hem tijdelijk niet meer betalen....

Nou komt ie;
2.2, hardtop, nederlandse auto, 131.000 km., voorclam 2 weken geleden gespoten (steenslag), toen was duidelijk te zien dat hij geen schade gehad heeft. Dak en spiegels hoogglans zwart, APK 3-2010, maar nieuwe APK is geen probleem. Becker navi met wisselaar. LED mistlampen. Verdere wijzigingen? Geen idee, ik heb hem gekocht zoals hij is.
Er staat geen prijs, hij gaat weg tegen de hoogst geboden prijs (mits redelijk).
Bijlagen
793920574_5_IAFS.jpg
793920574_5_IAFS.jpg (87.39 KiB) 4394 keer bekeken
Laatst gewijzigd door Menster op 02 jan 2010 17:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Gebruikersavatar
allen
Mega lid in de orde van gouden nietje
Berichten: 2801
Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
Locatie: dordrecht
Contacteer:

Bericht door allen »

Spijtig zo het nieuwe jaar te moeten beginnen. Alsnog de beste wensen en hopelijk een snelle koper!
Caterham => Britse degelijkheid...
Gebruikersavatar
Edjes
Mega lid
Berichten: 605
Lid geworden op: 19 aug 2006 12:20
Locatie: Arnhem

Bericht door Edjes »

kloten voor je!
succes :roll:
Speedster T #5002
Gebruikersavatar
Manta79
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1061
Lid geworden op: 14 mei 2009 21:26
Locatie: Zuid Holland

Bericht door Manta79 »

OEf ! Heel vervelend, maar succes met de verkoop

maar wel een goed 2010
"A je to !" #0047
Paskal
Actief lid
Berichten: 123
Lid geworden op: 01 aug 2005 6:56
Locatie: ZO-Brabant
Contacteer:

Bericht door Paskal »

Balen om zo het nieuwe jaar te beginnen :(
Tenzij je de verkoopopbrengst snel nodig hebt is schorsen en ergens stallen wellicht een optie??

Zo niet, succes met de verkoop!
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

Bericht door Menster »

ik heb er idd over gedacht de auto te stallen en te schorsen. Maar ik ken mezelf, ik wil er toch mee gaan rijden.... dus om zelfkwelling te voorkomen zal hij er toch uit gaan....

Balen.

Wat is een reele prijs?

Menno
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Gebruikersavatar
Co'tje
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1477
Lid geworden op: 12 mar 2008 17:15

Bericht door Co'tje »

Met 131.000 km en in het zilver. Ik denk dat € 16.250 een redelijke verkoopprijs is als de wagen verder netjes is.
Blitz

Bericht door Blitz »

Co'tje schreef:Met 131.000 km en in het zilver. Ik denk dat € 16.250 een redelijke verkoopprijs is als de wagen verder netjes is.

ben ik blij dat ik in België woon... voor 16.250 heb je hier eentje met 20.000 km :)
Gebruikersavatar
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1058
Lid geworden op: 09 jan 2009 20:46
Locatie: Noorderkempen (België)

Bericht door sooike »

Blitz schreef: ben ik blij dat ik in België woon... voor 16.250 heb je hier eentje met 20.000 km :)
Ik weet niet juist hoe het in mekaar zit voor een tweedehandsauto in te voeren van nederland naar belgië, maar bij een nieuwe wagen wordt de BPM in mindering gebracht.
Zo heeft een mekanieker van een Opel garage in Hoogstraten een nieuwe Opel GT ingevoerd uit nederland, en heeft op deze manier nog geen 20K betaald! :shock:
Einfach nur ein nackter Sportler
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Bericht door Speedster4Fun »

Menster, je hebt een PB.
Blitz

Bericht door Blitz »

sooike schreef:
Blitz schreef: ben ik blij dat ik in België woon... voor 16.250 heb je hier eentje met 20.000 km :)
Ik weet niet juist hoe het in mekaar zit voor een tweedehandsauto in te voeren van nederland naar belgië, maar bij een nieuwe wagen wordt de BPM in mindering gebracht.
Zo heeft een mekanieker van een Opel garage in Hoogstraten een nieuwe Opel GT ingevoerd uit nederland, en heeft op deze manier nog geen 20K betaald! :shock:
17.000 dacht ik dat Dieter kwijt was ;) en dat is idd belachelijk weinig geld :shock:
Gebruikersavatar
jan
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:59

Bericht door jan »

Wat voor mistlampen zijn dat als ik vragen mag?
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

Bericht door Menster »

Jan,

de mistlampen zijn LED van een DAF XF 105 super spoace cab. Die auto is leverbaar met zogenaamde Skylights boven en die bouwen wij als DAF dealer in bij auto's die dat niet OEM hadden.
De orginele toplichten komen dan te vervallen. Deze lampjes hebben we dan over die zijn hier bij het spuiten van de voorclam gemonteerd. Hoewel een DAF 24 V is werken ze ook buitengewoon goed op 12 V

Grtz Menno
Bijlagen
clip_image002_010.jpg
clip_image002_010.jpg (12.39 KiB) 3983 keer bekeken
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Gebruikersavatar
Menster
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 apr 2009 8:27
Locatie: Hedel

Bericht door Menster »

Speedster4Fun schreef:Menster, je hebt een PB.
ik heb geen berichtje van je gehad?
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Bericht door Speedster4Fun »

ik heb geen berichtje van je gehad?
:? , hij is wel verstuurd, staat in mijn 'sent box'.

De vraag was of je eventueel de hardtop los wou verkopen.
Gesloten