Goed dat je't zegt. Ik zou nog vergeten mijn surfboards mee te brengenPascal schreef:Ik hoop alleen dat het niet te druk word op de bergse plaat s`zondags is er altijd veel surf volk aanwezig.
Gr. pascal tot zondag.
MINI MEETINGS
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Bergen op Zoom
A thing of beauty is a joy forever!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Halloa!
Waar was iedereen nou om ongeveer 17:20? Ik was daar nog even langsgereden met de gedachte dat er nog wel wat mensen waren om een hapje te eten ofzo?
Niemand gevonden, Wilbert gebeld maar hij was al wat eerder naar huis gegaan, en toen maar weer op huis aan...
Volgende keer beter!
Was het wel gezellig?
gr,
M.
Waar was iedereen nou om ongeveer 17:20? Ik was daar nog even langsgereden met de gedachte dat er nog wel wat mensen waren om een hapje te eten ofzo?
Niemand gevonden, Wilbert gebeld maar hij was al wat eerder naar huis gegaan, en toen maar weer op huis aan...
Volgende keer beter!
Was het wel gezellig?
gr,
M.

Ja heel gezellig. we zijn naar een terrasje gareden daar in de buurt.Maik schreef:Halloa!
Waar was iedereen nou om ongeveer 17:20? Ik was daar nog even langsgereden met de gedachte dat er nog wel wat mensen waren om een hapje te eten ofzo?![]()
Volgende keer beter!
Was het wel gezellig?
gr,
M.
En weer een grote opkomst uit Belgie
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Okee met de veel besproken blauwe speedster bedoelde je de Delphin Grey speedster 
Niet te geloven zo'n kleine bijeenkomst en nu al meer foto's gezien dan van Zeist
Niet te geloven zo'n kleine bijeenkomst en nu al meer foto's gezien dan van Zeist
Laatst gewijzigd door Marcel op 13 jul 2005 5:44, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pascal
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dat was mijn maat Frits de pers fotograaf uit roosendaal. heeft zelf geen speedster, maar wel liefheber van dit spul.
Heeft zijn zondag middag opgeofferd voor het maken van een foto special met zijn nikon D70.
Fritske Bedankt ziet er goed uit.
Het was een geslaagde meeting, door de drukte op de Bergseplaat heb ik mijn idee kunnen doorvoeren.
Even met zijn allen een ritje maken richting Ossendrecht.
Gr. Pascal
Heeft zijn zondag middag opgeofferd voor het maken van een foto special met zijn nikon D70.
Fritske Bedankt ziet er goed uit.
Het was een geslaagde meeting, door de drukte op de Bergseplaat heb ik mijn idee kunnen doorvoeren.
Even met zijn allen een ritje maken richting Ossendrecht.
Gr. Pascal
- linne150
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hier een nieuw plan voor een mini (misschien wel een minimini) meeting:
A.s. donderdagavond (jaja, dat is lekker snel al, verzet dus maar al die onbelangrijke bezoekjes aan schoonmoeders en ander gespuis), in Scheveningen, einde van de Boulevard, maar wel zo ver mogelijk weg wel van de boombastic-figuren met 100.000Watt versterkers en 24 karaat blingbling-velgen
.
Iedereen kan dat wel vinden (hoop ik), en ik verwacht wel een beetje animo
, in ieder geval komen ik (Maik), Wilbert en Stef666 (je kan toch wel een babyzitter regelen?). Het wordt in ieder geval erg lekker weer
. Het idee is vanaf een uur of half 8...
Lijstje:
1 Maik
2 Wilbert
3 Stef666
Met 3 is het voor mij al gezellig genoeg, maar wie wilt er nog meer komen? (opgeven is vrijblijvend natuurlijk).
A.s. donderdagavond (jaja, dat is lekker snel al, verzet dus maar al die onbelangrijke bezoekjes aan schoonmoeders en ander gespuis), in Scheveningen, einde van de Boulevard, maar wel zo ver mogelijk weg wel van de boombastic-figuren met 100.000Watt versterkers en 24 karaat blingbling-velgen
Iedereen kan dat wel vinden (hoop ik), en ik verwacht wel een beetje animo
Lijstje:
1 Maik
2 Wilbert
3 Stef666
Met 3 is het voor mij al gezellig genoeg, maar wie wilt er nog meer komen? (opgeven is vrijblijvend natuurlijk).
Hoe laat is de bedoeling? Om 19:00 Komt er iemand om een beetje wielen te bezorgen en op te halen bij mij. Dat hoeft uiteraard geen uur te duren.... En kan ik waarschijnlijk wel rond 20:15 in Scheveningen zijn...
p.s. Ik ben wel bezig om deze afspraak te verzetten
p.s. Ik ben wel bezig om deze afspraak te verzetten
Grtn. Stefan
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...
Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer...