VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
-
- Nieuw lid
VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Beste speedstervrienden ,
Bij deze wil ik jullie laten weten dat de BELGUM OPEL SPEEDSTER CLUB een rondrit heeft uitgestippeld.
Datum : 30 JULI 2005
Naam : VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Meer informatie kan je vinden op de site :......www.belgium-opel-speedster-club.be (vanaf 17.06.05 )
Vele groeten
DE MAERE STAF
staf 3266
Bij deze wil ik jullie laten weten dat de BELGUM OPEL SPEEDSTER CLUB een rondrit heeft uitgestippeld.
Datum : 30 JULI 2005
Naam : VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Meer informatie kan je vinden op de site :......www.belgium-opel-speedster-club.be (vanaf 17.06.05 )
Vele groeten
DE MAERE STAF
staf 3266
Voorzitter van de BELGIUM OPEL SPEEDSTER CLUB
prima idee
Prima idee Staf
Met mijn ervaring van 2004 zal dit zeker ook een geslaagd evenment worden.
Ik heb je link 'klikbaar' gemaakt: www.belgium-opel-speedster-club.be
(NB: in Luxemburg zijn er én geen fliskasten én de politie heeft in het weekeinde een vrije dag, geldt dit voor de wegen én de Flikken in de Vlaamse Ardennen ook
)

Met mijn ervaring van 2004 zal dit zeker ook een geslaagd evenment worden.

(NB: in Luxemburg zijn er én geen fliskasten én de politie heeft in het weekeinde een vrije dag, geldt dit voor de wegen én de Flikken in de Vlaamse Ardennen ook

Re: prima idee
Dutch Boy schreef:Prima idee Staf![]()
Met mijn ervaring van 2004 zal dit zeker ook een geslaagd evenment worden.![]()
(NB: in Luxemburg zijn er én geen fliskasten én de politie heeft in het weekeinde een vrije dag, geldt dit voor de wegen én de Flikken in de Vlaamse Ardennen ook![]()
)
overwegend tussen de 50 en 70 km per uur daar men door veel kleine dorpjes rijdt. ideaal dus om samen te toeren.
Gr,

-
- Nieuw lid
VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Hallo ,
Gisteren ben ik samen met Jean Pierre de tour nog even gaan checken en wat wij jullie wel al willen verklappen is ...... NIEMAND MAG ZIJN STUURWIEL EN SCHAKELPOOK VERGETEN WANT DIE HEB JE DAAR WEL NODIG ....... DIT WORDT PAS ECHT AUTORIJDEN.
massaal naar de Vlaamse Ardennen zou ik zeggen.
Gisteren ben ik samen met Jean Pierre de tour nog even gaan checken en wat wij jullie wel al willen verklappen is ...... NIEMAND MAG ZIJN STUURWIEL EN SCHAKELPOOK VERGETEN WANT DIE HEB JE DAAR WEL NODIG ....... DIT WORDT PAS ECHT AUTORIJDEN.
Re: VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Waarom houden julie die toerrit als ik niet kanDe Maere Staf schreef:Hallo ,

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Jan,jans schreef:Waarom houden julie die toerrit als ik niet kanDe Maere Staf schreef:Hallo ,
viel mij ook al op

Zijn waarschijnlijk die snelle Hollanders niet gewend bij te houdenMarcel schreef:Jan,jans schreef:Waarom houden julie die toerrit als ik niet kanDe Maere Staf schreef:Hallo ,
viel mij ook al opze hadden meerdere datums....totdat jij zei dat je de 30e niet kon, toen ineens werd het de 30e

- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Misschien is dat de reden.........als ik de omschrijving van de route lees, pook en stuur meenemen (ik weet niet hoe die belgen normaal rondrijdenjans schreef: Zijn waarschijnlijk die snelle Hollanders niet gewend bij te houden

-
- Nieuw lid
VLAAMSE ARDENNEN ROUTE
Beste heren ,
het zal er inderdaad niet op aan komen om veel pk's te hebben , er zal gewoon heel veel moeten gestuurd en geschaked worden .
Ik zou zelfs durven zeggen dat dit DE rit bij uitstek is om te laten zien wat stuurmanskunst is.
heel veel plezier die dag zou ik zeggen.