Blitz from Belgium

Stel jezelf en je auto voor.
Blitz

Bericht door Blitz »

ik had hem al eerder kunnen verzekeren, maar ik wou het weer wat afwachten. voor hetzelfde geld lag er nu nog een pak sneeuw en dan zou het verstandiger zijn om nog even met de astra te blijven rijden...
maar het weer valt relatief goed mee, dus morgen wordt hij ingeschreven :)
Dominique
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dominique »

This tread is nothing without pictures! :bangin:
Afbeelding
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

tkan zijn dat het woensdag opnieuw sneeuwt, maar op die paar dagen extra verzekering moet je nu ook niet kijken.

Ik heb trouwens al wat pics zien staan op het lotusforum ;)
Blitz

Bericht door Blitz »

Sir_Bongiovi schreef:tkan zijn dat het woensdag opnieuw sneeuwt, maar op die paar dagen extra verzekering moet je nu ook niet kijken.

Ik heb trouwens al wat pics zien staan op het lotusforum ;)
foto's op het lotusforum zijn dezelfde als hier :lol:
k heb echt nog geen tijd gehad voor foto's. woensdag mag ik er officieel mee rijden en dan heb ik meer tijd, dus dan zal ik ff een shootje doen ;)
Zoefke
Actief lid
Contacteer:

Gele Speedster

Bericht door Zoefke »

Hey Blitz,

Ik wens je veel veilige kilometers met je Speedster :!: Te beginnen met vandaag denk ik :?: Hier bij ons staat er een flauw zonnetje :D , zelf heb ik er al van geprofiteerd om naar de keuring te gaan en een toertje te maken. Laat de foto's maar komen...
Blitz

Bericht door Blitz »

just thuis, ben bijna gans den dag aan t cruizen geweest B) t was er t weer ni voor, maar ik kon het ni laten :)
echt waanzinnig hoe snel da machien aan 100 zit en daar heb k ook een aantal bumperklevers mee doen verschieten :lmao:
onderweg ook ff gestopt om foto's te nemen. hij is nog wel een beetje vuil... k was naar de carwash gereden, maar der was geen warm water en de zeep was bevroren, dus k heb hem gewoon met koud water een beetje afgespoten...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Sir_Bongiovi
Mega lid
Contacteer:

Bericht door Sir_Bongiovi »

leuk bakje, kwas deze morgen (9.30u) voorbij Stoffelen gereden omdat ik in de dorpsstraat moest leveren maar je wagen stond er (nog) niet.

Die nummerplaat ziet er ook legaal uit :lol:
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

:thumbup: Veel succes er mee, en veilige kilometers gewenst.
Binnen een 5 tal weken begin ik ook terug te cruisen in de speedy :D, dan zien we mekaar wel eens...........
Einfach nur ein nackter Sportler
Blitz

Bericht door Blitz »

Sir_Bongiovi schreef:leuk bakje, kwas deze morgen (9.30u) voorbij Stoffelen gereden omdat ik in de dorpsstraat moest leveren maar je wagen stond er (nog) niet.

ja da kan kloppen, ik moet swoendags niet werken ;)
nr plaat is mss niet volledig legaal, maar er staan nog geen gaatjes in mijn voorclam en dat wil ik zo lang mogelijk zo houden, vandaar dat het een heel klein stickernummerplaatje moest zijn ;)

@Sooike: we zulle mekaar zeker nog tegenkomen :) als t eens beter weer is, moet je maar eens langskomen of ik kom een keer bij u :)
martinb
Mega lid

Bericht door martinb »

Mooie wagen en mooie foto's die je gemaakt hebt.
Veel plezier en veilige km-ers.
Al ingeschreven voor yper?
Opel speedster dbilas turbo, Lotus Elan m100 turbo
Blitz

Bericht door Blitz »

jaja ben al lang ingeschreven ;)
ik kom met mijn speedster, onderweg pik ik mijn baas met zijn speedster op, mijn ex-baas met zijn speedster, een kammeraad met zijn elise en sooike met zijn speedster ;)
de ex-eigenaar van mijn speedster komt ook, met zijn tiger 7

grtz
jaydee
Mega lid

Bericht door jaydee »

Blitz schreef:
Sir_Bongiovi schreef:leuk bakje, kwas deze morgen (9.30u) voorbij Stoffelen gereden omdat ik in de dorpsstraat moest leveren maar je wagen stond er (nog) niet.

nr plaat is mss niet volledig legaal, maar er staan nog geen gaatjes in mijn voorclam en dat wil ik zo lang mogelijk zo houden, vandaar dat het een heel klein stickernummerplaatje moest zijn ;)

@Sooike: we zulle mekaar zeker nog tegenkomen :) als t eens beter weer is, moet je maar eens langskomen of ik kom een keer bij u :)
Mijn kentekenplaat zit vast met klittenband (noemen jullie dat ook zo in Vlaanderen?). Dit spul om precies te zijn: http://www.tesa-velcro.com/fla/products/extra_strong

Het zit zo vast dat ik de plaat krom trok toen ik hem in eerste instantie scheef erop geplakt had ;)

In Nederland zijn kentekenplaten van het formaat dat jullie in België standaard hebben verboden tenzij de auto er een vrijstelling voor heeft (geïmporteerd uit Amerika bijvoorbeeld). Maar ik ga natuurlijk niet rondrijden met zo'n enorme plaat van 51x11 cm, dus die ligt in de kofferbak voor de zekerheid (en APK).

Groeten,
Jelle
Jägertee
Blitz

Bericht door Blitz »

jaydee schreef:
Blitz schreef:

Mijn kentekenplaat zit vast met klittenband (noemen jullie dat ook zo in Vlaanderen?). Dit spul om precies te zijn: http://www.tesa-velcro.com/fla/products/extra_strong

Het zit zo vast dat ik de plaat krom trok toen ik hem in eerste instantie scheef erop geplakt had ;)

In Nederland zijn kentekenplaten van het formaat dat jullie in België standaard hebben verboden tenzij de auto er een vrijstelling voor heeft (geïmporteerd uit Amerika bijvoorbeeld). Maar ik ga natuurlijk niet rondrijden met zo'n enorme plaat van 51x11 cm, dus die ligt in de kofferbak voor de zekerheid (en APK).

Groeten,
Jelle
ja hier noemt dat ook klittenband :) maar dan zit ik nog met een lelijke "grote" plaat vooraan :p en in België is het wettelijk verplicht uw nr plaat met minstens 2 schroeven aan de carrosserie te bevestigen...
de originele plaat heb ik ook altijd bij, moest de politie mij ooit tegehouden, dan kan ik die er alsnog op hangen...
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Boor 2 schroefgaatjes in je kentekenplaat, lijm er 2 plastic schroeven in, die je aan de achterkant afslijpt, waar je de velcro doet.
Knap zwaantje wat het doorheeft.

Laat je het dak grijs, of wordt dat ook geel?
Mocht je de grijze raamstijl snel beu worden, dat is met 24 euro zwart te maken:
http://www.ms-edel-car-parts.de/default/shop_frame.htm
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Blitz

Bericht door Blitz »

bedankt voor de tip, smiley, maar een zwart raamkader vind ik niet mooi... ALS daar iets aan gedaan wordt, wordt die starsilver III, net als de velgen. de hardtop weet k nog niet zeker, ofwel geel, ofwel starsilver III, ik denk dat het dat laatste zal worden ;)

ivm de nummerplaat zal ik nog wel zien, zolang er niets van gezegd wordt, blijft die mini hangen :D
Plaats reactie