Ik heb toen wel de gehele motor eruit getakelt!
Volgens mij kan het niet eens met de motor er nog in.
Lichtere vliegwielen voor de z22se (2.2-16V)
- Arno
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1522
- Lid geworden op: 03 dec 2004 7:45
- Locatie: Woubrugge
- Contacteer:
Kan als het goed is wel met de motor in de auto via de onderkant/zijkant.
Alleen zullen wel de meeste motorsteunen los/weg moeten om de zaak wat te kunnen laten zakken aan de versnellingsbak kant.
Aandrijfassen uit bak, onderste wishbone er af (en fusee) met aandrijfas.
Dan zou de bak er schuin af kunnen onder de ruimte tussen chassis en achtersubframe..
Er weer op zetten is meestal groter probleem, want als hij niet precies recht op de priseas zit, dan wil hij er niet goed overheen. Gezellig met een bak met een leuk gewicht 'stoeien'...
Vandaar dat de optie van 'clam er af' en 'motor er uit' uiteindelijk nog wel eens makkelijker en sneller kan zijn als je de ruimte en spullen hebt.
Zelf een paar keer de koppeling op een Porsche 924 gedaan.. Da's nog 'eenvoudig' wegens motor voorin en versnellingsbak achterin. Blijft echter een pokke-klus...
Bye, Arno.
Alleen zullen wel de meeste motorsteunen los/weg moeten om de zaak wat te kunnen laten zakken aan de versnellingsbak kant.
Aandrijfassen uit bak, onderste wishbone er af (en fusee) met aandrijfas.
Dan zou de bak er schuin af kunnen onder de ruimte tussen chassis en achtersubframe..
Er weer op zetten is meestal groter probleem, want als hij niet precies recht op de priseas zit, dan wil hij er niet goed overheen. Gezellig met een bak met een leuk gewicht 'stoeien'...
Vandaar dat de optie van 'clam er af' en 'motor er uit' uiteindelijk nog wel eens makkelijker en sneller kan zijn als je de ruimte en spullen hebt.
Zelf een paar keer de koppeling op een Porsche 924 gedaan.. Da's nog 'eenvoudig' wegens motor voorin en versnellingsbak achterin. Blijft echter een pokke-klus...
Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..