cruise control is 1 van de plannen voor mijn speedster..
k moet alleen nog uitdokteren wat ik allemaal nodig heb en wat het me zal kosten. in theorie is het perfect mogelijk.
moeilijk gaat ook
op de astra en zafira 2.2 is het als optie geleverd, en aangezien de motor hetzelfde is, moet het lukken.
ik heb wel het geluk dat ik in een Opelgarage werk, dus ik heb hulp van ervaren electronica-experts en ik heb de onderdelen aan een prijsje
jammer genoeg kan ik zelf niets van electronica, anders was het helemaal gemakkelijk, maar je kan niet alles hebben he
er is hier op't forum al veel over cruise control geschreven, maar er zou een verschil zitten in de ECU van de Speedster, en de ECU van Astra, Zafira en Vectra 2.2. Hierdoor zou het niet mogelijk zijn bij de Speedster, zal je nog wel achter komen
bedankt voor de waarschuwing, maar ik ga toch uitdokteren of het op 1 of andere manier mogelijk is ik ben cruise control gewoon van mijn astra en elke dag moet ik een baan van bijna 10km rijden waar ik maar 70 mag, waar het altijd rechtdoor is en waar ik mss 3 auto's tegekom. bovendien staan ze daar vaak te flitsen en rij ik geregeld te snel zonder dat ik het doorheb, dus al kost het veel geld, ik vind het de investering toch waard
Blitz schreef:cruise control is 1 van de plannen voor mijn speedster..
k moet alleen nog uitdokteren wat ik allemaal nodig heb en wat het me zal kosten. in theorie is het perfect mogelijk.
houten stok tussen je gaspedaal en je stoel kost niks en werkt ook nog heb ik jaren gedaan met de grote vakantie.
alleen voor watjes is het niet geschikt.maar ja daar bedenken ze ook al die electronica troep voor.
k zou ni wete wat cruise control met watjes te maken heeft het is gewoon een beetje meer luxe en kan mij veel boetes besparen (en bespaart op verbruik ook)
mijn speedster is bovendien dagelijks vervoer he, dus iets of wat luxe mag wel vind ik..
Blitz schreef:k zou ni wete wat cruise control met watjes te maken heeft het is gewoon een beetje meer luxe en kan mij veel boetes besparen (en bespaart op verbruik ook)
mijn speedster is bovendien dagelijks vervoer he, dus iets of wat luxe mag wel vind ik..
met watjes bedoel ik jouw niet maar degene die alvast commentaar zou hebben op de stok.maar dat bleef uit.
je kunt bij o.a autostyle.nl een cr.control set kopen v.a 199,-