Ik heb al genoeg informatie gevonden. Echter staat er heel veel informatie op zodat ik soms door de bomen het bos niet meer zie. Daarnaast zijn er de laatste jaren diverse verbeteringen/ontwikkelingen geweest met de ombouw dus ik weet ook niet in hoeverre de informatie nog relevant is.

Daarnaast ga ik in prenciepe voor stage I maar pak misschien ook gelijk stage II mee.
Uiteraard hebben anderen hier misschien ook iets aan voor hun speedster

De vragen waar ik mee zit:
Injectoren
De een zegt dat ik wél andere injectoren nodig heb, de anderen zeggen dat de z22se injectoren nog kunnen voor stage II.
Mocht ik andere (OPC) injectoren nodig hebben dan moet ik alleen de stekkerverbindingen veranderen als ik het goed begrijp? Kun je die gewoon ergens van de sloop halen? Moeten het per se OPC injectoren zijn of zijn er nog meerdere types mogelijk.
multiriem
Mijn astra heeft geen airco dus in prenciepe het zelfde als bij een speedster. (ik heb al de 100A dynamo volgens mij) Hoe verloopt deze riem nou eigenlijk met SC? Ik las dat je bij courtenay een poellie en bracket kan kopen + riem. Is het dan gewoon een kwestie van monteren en dan past het? of moet ik nog wat meer dingen aanpassen. Ik zie deze delen niet bij courtenay on-line. Is het dan gewoon een kwestie van bellen?
re-mappen
Bij oudere types las ik dat ze een extra ECU plaatsen. Tegenwoordig re-mappen ze de ECU en hoef er ook geen dubbele koppakking geplaatst te worden als ik het goed begrijp? Kan v/d kooi dit? (is bij mij in de buurt) Of sturen hun deze ook gewoon op naar hitech/courtenay.
overige dingen
zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten. mbt sensoren, tips and tricks? Alle info is welkom
Kom waarschijnlijk nog met meer vragen, maar dan hoor ik het wel,
bedankt alvast