Verkocht
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
De kleur is een beetje te opa voor me Ruben. Van een knalrode M12 GTO 3R zou ik wel warm worden. Maar wat Piet zegt klopt ook. Moest het toch een dak hebben, zou ik momenteel overigens eerder voor een Exige S1 gaan. Van de week in Uk een Elise S1 gereden met itb's. Zou mooi zijn naast Lewinsky. Morgan 4/4 Sport mag ook. Ik spoor niet, vind ze geweldig.
Caterham => Britse degelijkheid...
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Berichten: 986
- Lid geworden op: 14 aug 2009 18:52
- Contacteer:
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
- Berichten: 7385
- Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
- Locatie: Etten-Leur
Hij komt eraan Allen:allen schreef:Moest het toch een dak hebben, zou ik momenteel overigens eerder voor een Exige S1 gaan.
http://www.lotuscars.nl/website/lotus/v ... etails=183
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Wat extra gegevens.
980KG
18 inch velgen zowel voor als achter.
AP Racing remmen
MOMO stuur.
Airco
CV op afstandsbediening met alarm
Garret Bi-Turbo
Rood leder met zwart alcantara
3 punt gordels en extra 4 puntgordels van willans beide apart te gebruiken.
5 versnellingsbak
Stuurbekrachtiging
Techniek van een Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec.
980KG
18 inch velgen zowel voor als achter.
AP Racing remmen
MOMO stuur.
Airco
CV op afstandsbediening met alarm
Garret Bi-Turbo
Rood leder met zwart alcantara
3 punt gordels en extra 4 puntgordels van willans beide apart te gebruiken.
5 versnellingsbak
Stuurbekrachtiging
Techniek van een Ford Mondeo 2.5 V6 Duratec.
Laatst gewijzigd door Richard op 14 jul 2010 19:10, 3 keer totaal gewijzigd.
let op met deze auto
dus de onverkoopbare nobel heeft een nederlandse "eigenaar", deze denkt even 10000 euro te pakken!
de auto is in engeland onverkoopbaar omdat hij zgn. cat. D is.
dus total loss geweest ( en ja er zij allerlei verhalen over lichte schade )
Maar als een auto in 2001 , 5 weken na aankoop los wordt verklaard is er echt wel wat aan de hand (auto kostte meer dan 40000 pond , en de schade bedroeg nog meer)
de engelse eigenaar probeerde hem al een hele tijd te verkopen, maar in engeland wilde niemand meer dan 14000 pond geven.
Mijn advies AFBLIJVEN , ondanks de mooie verhalen van de verkoper
die mischien ook niet alles weet
een gewaarschuwd mens telt voor twee
de auto is in engeland onverkoopbaar omdat hij zgn. cat. D is.
dus total loss geweest ( en ja er zij allerlei verhalen over lichte schade )
Maar als een auto in 2001 , 5 weken na aankoop los wordt verklaard is er echt wel wat aan de hand (auto kostte meer dan 40000 pond , en de schade bedroeg nog meer)
de engelse eigenaar probeerde hem al een hele tijd te verkopen, maar in engeland wilde niemand meer dan 14000 pond geven.
Mijn advies AFBLIJVEN , ondanks de mooie verhalen van de verkoper
die mischien ook niet alles weet
een gewaarschuwd mens telt voor twee
Grappig dat iemand iets uitzoekt zonder dat er ook maar 1 iemand om gevraagd heeft.
O ja NOBEL van je, maar dit gaat om een Noble!
Ten eerste heb je de auto nog niet in het echt gezien!
Ten tweede heb je geen foto's enz van de door jouw zogenoemde schade.
Economisch loss is iets anders als total loss als het waar is.
Het betreft hier een auto met een stalen chassis dus is deel reparatie mogelijk.
Cat D. komt al bij overspuiten voor een kras in de lak.
De auto rijdt gewoon goed en de slijtage delen slijten normaal.
De auto is meerdere malen van eigenaar gewisseld in Engeland voor gewone bedragen.
Bijgesloten een map facturen en certificaten getekend door Lee Noble.
10000 winst zou heel mooi zijn, maar dat gaat hem niet worden je bent denk ik zelf een verhaal de wereld aan het inhelpen, maar wat daar de reden van is.
De pond staat niet gelijk aan de euro bedragen van 18000 pond is al gauw meer dan 20000 euro en ex bpm.
O ja NOBEL van je, maar dit gaat om een Noble!
Ten eerste heb je de auto nog niet in het echt gezien!
Ten tweede heb je geen foto's enz van de door jouw zogenoemde schade.
Economisch loss is iets anders als total loss als het waar is.
Het betreft hier een auto met een stalen chassis dus is deel reparatie mogelijk.
Cat D. komt al bij overspuiten voor een kras in de lak.
De auto rijdt gewoon goed en de slijtage delen slijten normaal.
De auto is meerdere malen van eigenaar gewisseld in Engeland voor gewone bedragen.
Bijgesloten een map facturen en certificaten getekend door Lee Noble.
10000 winst zou heel mooi zijn, maar dat gaat hem niet worden je bent denk ik zelf een verhaal de wereld aan het inhelpen, maar wat daar de reden van is.
De pond staat niet gelijk aan de euro bedragen van 18000 pond is al gauw meer dan 20000 euro en ex bpm.
- allen
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2801
- Lid geworden op: 15 feb 2008 12:38
- Locatie: dordrecht
- Contacteer:
@stefan: Een Exige S1 kun je tegenwoordig beter in UK zoeken. Prijsverschil is vaak drastisch en ombouwen naar lhd kost je nog geen 2k als je het zelf doet.
@richard: Wellicht gewoon het hele verhaal bijschrijven, inclusief de vermelding dat de bewijsstukken voor een goede reparatie aanwezig zijn. Voorkomt een post zoals die er nu staat, of dat mensen teleurgesteld weglopen als je het ze ter plekke gaat uitleggen.
Een krasje zorgt overigens echt niet voor Cat D. Dan kun je alle auto's wel afschrijven. Ben het wel met je eens dat een chassis goed gerepareerd kan worden. Ken ook wel mensen die een Cat D Caterham kopen en de wagen vervolgens naar Arch (chassisbouwer Caterham / Ariel Atom) brengen om een nieuw stuk op te lassen. De wagen is dan technisch weer in orde.
Succes met de verkoop en jammer dat je geen autoliefhebber bent. Want anders had je haar zelf gehouden.
@richard: Wellicht gewoon het hele verhaal bijschrijven, inclusief de vermelding dat de bewijsstukken voor een goede reparatie aanwezig zijn. Voorkomt een post zoals die er nu staat, of dat mensen teleurgesteld weglopen als je het ze ter plekke gaat uitleggen.
Een krasje zorgt overigens echt niet voor Cat D. Dan kun je alle auto's wel afschrijven. Ben het wel met je eens dat een chassis goed gerepareerd kan worden. Ken ook wel mensen die een Cat D Caterham kopen en de wagen vervolgens naar Arch (chassisbouwer Caterham / Ariel Atom) brengen om een nieuw stuk op te lassen. De wagen is dan technisch weer in orde.
Succes met de verkoop en jammer dat je geen autoliefhebber bent. Want anders had je haar zelf gehouden.

Caterham => Britse degelijkheid...