Een hoop vragen!
-
- Nieuw lid
-
- Nieuw lid
Ik ben gister bij Maik langsgeweest om een stukje met hem mee te rijden.
1ste indruk:
- qua looks is het echt wel een mooie auto om te zien
- Instap is voor mij geen groot probleem maar voor m`n vriendin heb ik mijn twijfels.
- Stoelen voelen snel zweterig aan
- Toch iets te weinig bagageruimte
Al met al een leuke auto maar toch niks voor mij. Ik ga toch nog verder kijken voor een S2000 of een opel GT als ik genoeg geld heb
Ik wil alsnog Maik bedanken voor het ritje!
Groetjes Tom
1ste indruk:
- qua looks is het echt wel een mooie auto om te zien
- Instap is voor mij geen groot probleem maar voor m`n vriendin heb ik mijn twijfels.
- Stoelen voelen snel zweterig aan
- Toch iets te weinig bagageruimte
Al met al een leuke auto maar toch niks voor mij. Ik ga toch nog verder kijken voor een S2000 of een opel GT als ik genoeg geld heb

Ik wil alsnog Maik bedanken voor het ritje!
Groetjes Tom
- Pipo
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Opel GT
Als de de Speedster al te weinig bagageruimte toedicht, dan moet je zeker niet naar de GT kijken. Dat is helemaal een ramp qua opbergruimte. Toch als je open wil rijden.
A thing of beauty is a joy forever!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Geen dank Tom.
Ik denk dat je de bagageruimte niet echt goed gezien hebt trouwens, maar er was ook zoveel te bespreken in een korte tijd. De toegang is klein, maar hij loopt over de volledige breedte van de auto, en loopt tot de achterkant.
Maargoed, volgens mij is dit bijzaak voor Tom, als ik zo zijn reakties proefde na de proefrit
Het concept is gewoon iets te spartaans voor hem denk ik, en maar goed/handig dat je daar op deze manier achter komt... Die poker die je maatje bij zich had vond ik daarintegen weer niet spartaans genoeg voor mij, maar wel een blepper hoor (maw, zet maar voor mijn deur, zonder strik is ook goed)
Succes met je verdere zoektocht Tom, en ook vooral met de nasleep van de honda...
Ik denk dat je de bagageruimte niet echt goed gezien hebt trouwens, maar er was ook zoveel te bespreken in een korte tijd. De toegang is klein, maar hij loopt over de volledige breedte van de auto, en loopt tot de achterkant.
Maargoed, volgens mij is dit bijzaak voor Tom, als ik zo zijn reakties proefde na de proefrit

Het concept is gewoon iets te spartaans voor hem denk ik, en maar goed/handig dat je daar op deze manier achter komt... Die poker die je maatje bij zich had vond ik daarintegen weer niet spartaans genoeg voor mij, maar wel een blepper hoor (maw, zet maar voor mijn deur, zonder strik is ook goed)

Succes met je verdere zoektocht Tom, en ook vooral met de nasleep van de honda...

-
- Nieuw lid
- allen
- Contacteer:
Ik geloof niet dat de GT een spartaanse wagen is tov een Porsche. Boodschappen deed ik altijd met de Speedster. Was geen probleem omdat de kofferbak gewoon lekker ruim was. Maar als het wat te hardcore voor je is, dan houdt het gewoon snel op. Persoonlijk zou ik eerder een Z4 of Boxter S pakken dan een GT. Al is de laatstgenoemde prijstechnisch wel interessant.
Caterham => Britse degelijkheid...
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Jij leeft op 1 baal rijst en drie kippen zekerallen schreef:Ik geloof niet dat de GT een spartaanse wagen is tov een Porsche. Boodschappen deed ik altijd met de Speedster. Was geen probleem omdat de kofferbak gewoon lekker ruim was. Maar als het wat te hardcore voor je is, dan houdt het gewoon snel op. Persoonlijk zou ik eerder een Z4 of Boxter S pakken dan een GT. Al is de laatstgenoemde prijstechnisch wel interessant.

Ik zie mijn ouders nog niet de wekelijkse boodschappen in de Speedster laden...
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- allen
- Contacteer:
Ik heb nog geen kinderen, weet maandag echt nog niet wat ik zaterdag wil gaan eten en koop zeker geen groente of vlees in voor een hele week.
En je moet het je ouders niet kwalijk nemen als ze tegenwoordig al zo krakkemikkig zijn, dat ze moeite hebben om in en uit een Speedster te stappen. Die tijd komt voor jou ook nog wel!
En je moet het je ouders niet kwalijk nemen als ze tegenwoordig al zo krakkemikkig zijn, dat ze moeite hebben om in en uit een Speedster te stappen. Die tijd komt voor jou ook nog wel!

Caterham => Britse degelijkheid...
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Dan is het misschien wel te doen om boodschappen te halen voor je eentje/tweeën? Hier wordt toch wel 1 krat bier, pak of 7 melk, pak of 7 fruitdrank, wc papier en dan nog alle andere zooi + 2 personen die de boodschappen doen. Dat gaat niet passen in de speedster hoorallen schreef:Ik heb nog geen kinderen, weet maandag echt nog niet wat ik zaterdag wil gaan eten en koop zeker geen groente of vlees in voor een hele week.

Daarom rij ik nu al Speedster, dan kan ik er vele jaren van genieten

Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
1 baal lijst en een halve golden retrieverDennizz schreef:Jij leeft op 1 baal rijst en drie kippen zekerallen schreef:Ik geloof niet dat de GT een spartaanse wagen is tov een Porsche. Boodschappen deed ik altijd met de Speedster. Was geen probleem omdat de kofferbak gewoon lekker ruim was. Maar als het wat te hardcore voor je is, dan houdt het gewoon snel op. Persoonlijk zou ik eerder een Z4 of Boxter S pakken dan een GT. Al is de laatstgenoemde prijstechnisch wel interessant.![]()
Ik zie mijn ouders nog niet de wekelijkse boodschappen in de Speedster laden...