Raamslinger muurvast
-
- Lid
Raamslinger muurvast
Vanmiddag probeerde ik m'n linkerraam open te draaien, maar na een paar mm zat hij muurvast. Blijkbaar iets in het slingermechanisme waardoor hij geblokkeerd wordt. Iemand die dat eerder heeft meegemaakt? En om eea. te kunnen bekijken moet waarschijnlijk eerst het grijze paneel worden losgemaakt: hoe zit dat vast?
Alvast dank, heb al wat zitten zoeken op het forum, maar kwam dit specifieke probleem nog niet tegen.
Alvast dank, heb al wat zitten zoeken op het forum, maar kwam dit specifieke probleem nog niet tegen.
-
- Lid
Interieurs vergen altijd een zekere mate van gepast geweldDominique schreef:Je moet je niet meteen laten afschrikken door opmerkingen als "if nothing has broken" of "carefull as these can break easily".piet schreef:Ziet er simpel uit.

Jägertee
- 911Speedster
- Actief lid
Heb pas ook van beide deuren de panelen verwijderd. Maar hier moet je zeker gepast geweld bij gebruiken.
Ben in eerste instantie heel voorzichtig te werk gegaan, maar na ongeveer 2 uur verder te zijn nog niets bereikt.
Nu heb ik alleen het volgende moeilijke punt bereikt. Het netjes bekleden met Edelvlies
Succes met je raam probleem,
Ewald
Ben in eerste instantie heel voorzichtig te werk gegaan, maar na ongeveer 2 uur verder te zijn nog niets bereikt.
Nu heb ik alleen het volgende moeilijke punt bereikt. Het netjes bekleden met Edelvlies

Succes met je raam probleem,
Ewald
-
- Lid
Ha Erwin, ik heb na alle waarschuwingen en het niet beschikbaar hebben van al het benodigde gereedschap de auto maar bij Van Sten gebracht. Bij demontage van de panelen en alle andere zaken bleek dat er meerdere boutjes waren losgetrild, die uiteindelijk het slingermechanisme blokkeerden. Waarschijnlijk zijn die niet goed terug gemonteerd, nadat vlak na aflevering van de auto in 2004 de ruit was bijgesteld om beter te laten aansluiten aan het dakje.
Je moet dus alles aan de binnenzijde van de deur demonteren, een aardig lastige klus, waar Van Sten ondanks al hun ervaring zo'n 2 uur mee bezig is geweest. Wens jou succes!
Je moet dus alles aan de binnenzijde van de deur demonteren, een aardig lastige klus, waar Van Sten ondanks al hun ervaring zo'n 2 uur mee bezig is geweest. Wens jou succes!
Na wat gepeuter en met de soldeerbout wat pluggen weggesmolten, eindelijk de binnenbekleding eraf kunnen halen. Met een spiegeltje aan de binnenzijde van de deur gekeken of er iets was los getrild. Helaas niets bijzonders te zien.
Vervolgens ten einde raad een week rondgereden zonder deurbekleding en ... het euvel is spontaan verdwenen en het raam is weer gewoon bedienbaar.
Bespaart me een ritje Van Sten.

Vervolgens ten einde raad een week rondgereden zonder deurbekleding en ... het euvel is spontaan verdwenen en het raam is weer gewoon bedienbaar.

- daniel 7296
- Lid