Wie een instaplijst heeft liggen, kan een gil geven...
Grt heinz
gezocht: kuststof instaplijst bestuurderskant
isntaplijst
ik heb er laatst 1 gewoon besteld bij de Opel dealer in Den Bosch. Nieuw in verpakking.
Denk eraan dat je ook nieuwe plastic schroeven moet bestellen (of heel voorzichtig moet zijn bij het demonteren) en een rubber voor om de randen van het onderdeel. Anders sluit het slecht aan.
succes
M.
Denk eraan dat je ook nieuwe plastic schroeven moet bestellen (of heel voorzichtig moet zijn bij het demonteren) en een rubber voor om de randen van het onderdeel. Anders sluit het slecht aan.
succes
M.
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
- Ride-aholic
- Actief lid
Hi,
Opelcentrum Oosterhout: €183,- , maar daar ging nog clubkorting vanaf, ik meen 30%.
Sommige merken hebben een instap-model, Speedster is een voorzichtig-instap-model
Greetz, Peter
Opelcentrum Oosterhout: €183,- , maar daar ging nog clubkorting vanaf, ik meen 30%.
Sommige merken hebben een instap-model, Speedster is een voorzichtig-instap-model

Greetz, Peter
Laatst gewijzigd door Ride-aholic op 13 mei 2010 14:55, 1 keer totaal gewijzigd.
The only vitamine you need, is speed! #0707