Mijn naam is Erik de Vries en ik heb helaas nog geen Speedster, zelfs nog nooit in gereden

Zijn er hier mensen die in de buurt van Schoonhoven of Gouda wonen, en mij misschien een keer willen laten kennismaken met het rijgedrag van een Speedster?
Ik ben al een tijd op zoek naar een geschikte auto voor mij, dwz ik zoek een project.
Al diverse schade autos gezien maar nog niet de juiste.
Ik zou best een schadevrije Speedster willen kopen maar dat kan ik nog effe niet betalen.
Mijn voordeel is dat ik alles zelf doe aan mijn auto’s, en ik heb veel ervaring met polyesther verwerking en reparatie.
Sinds 18 jaar rij ik een Matra Murena, en ik ben bezig met de restauratie van een Peerless GT2 uit 1958, allebei met een polyesther carroserie.
Aan allebei, maar vooral aan de Peerless heb ik heel veel reparaties gehad, en ook nieuwe delen zelfgemaakt.
Daarom, als ik een mooie schade kan vinden kan ik er wel wat mee, mijn eigen uren kosten niks.
Ik vind de Speedster veel mooier dan de Elise, en 150 pk is voor mij genoeg.
Zijn er hier ook mensen op dit forum die een RHD VX220 hebben?
Voor mij zou het ook nog een mogelijkheid zijn om een goedkope RHD uit GB te halen, en dan op mijn gemak een keer om te bouwen naar LHD.
Als ik een Speedster of een VX220 vind koop ik hem toch niet voor de handel, maar puur voor mezelf.
Ik volg dit forum al geruime tijd en ik moet zeggen dat het een lekker levendig forum is met enthausiaste mensen.
Iedereen doet lekker zijn eigen ding, ook zeer veel nuttige info, ga zo door!!