nieuwe exige wing op een speedster

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Smiley
Groot Speedster Commandeur

nieuwe exige wing op een speedster

Bericht door Smiley »

Volgens mij is dit de nieuwe exige wing toch?

Afbeelding

Afbeelding
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
SteV6
Mega lid in de orde van gouden nietje

Bericht door SteV6 »

De eigenaar is in ieder geval stickerfreak ...
S4 Avant
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Op de lotus staat die vleugel beter. Toevallig niet meer foto`s van die vleugel op de Speedster.

Op mijn lijstje staat ook nog steeds een vleugel (strijkplank voor vele) voor de Speedster. Het monteren is een beste klus icm het inleveren van bagage ruimte, waarschijnlijk komt die dus nooit :lol:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
2017 target: Spexige 550+pk/840kg, Europa SE 329+pk/995kg
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Herman schreef:Dat valt reuze mee. Het enige dat in je bagageruimte nodig is, is de ondersteuning van verticale krachten. Dat kan met 2 ] [ beugeltjes. Dus volume van de bagageruimte zal niet veel veranderen maar er staan dan wel twee beugeltjes in.
Dus gewone L profieltjes op de bestaande 2 buitenste bouten waarmee de clam op het hulpchassis zit? Das al minder drastisch dan ik dacht, en makkelijk verwijderbaar indien je bagageruimte nodig hebt.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
Bijlagen
Beugeltjes.jpg
Beugeltjes.jpg (79.94 KiB) 2799 keer bekeken
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door Dennizz »

Herman schreef:
Dennizz schreef:Op de lotus staat die vleugel beter. Toevallig niet meer foto`s van die vleugel op de Speedster.

Op mijn lijstje staat ook nog steeds een vleugel (strijkplank voor vele) voor de Speedster. Het monteren is een beste klus icm het inleveren van bagage ruimte, waarschijnlijk komt die dus nooit :lol:
Dat valt reuze mee. Het enige dat in je bagageruimte nodig is, is de ondersteuning van verticale krachten. Dat kan met 2 ] [ beugeltjes. Dus volume van de bagageruimte zal niet veel veranderen maar er staan dan wel twee beugeltjes in.
Volume bedoelde ik niet echt, ik doelde meer op de bruikbare ruimte die overblijft. Nu kunnen er 2 sporttassen in, met 2 "palen/steunen" wordt het een ander verhaal :wink:

Ik heb er nog niet echt naar gekeken en nog niet in verdiept. Je moet (lijkt mij het handigst) de voeten van de vleugel precies boven het subframe krijgen, zodat je met een verticale steun recht naar beneden de krachten kan doorgeven.
De vraag is dan moeten de voeten wijd uit elkaar staan of in het midden van de vleugel of kan je "zo" over de gehele breedte bij het subframe?
Ik heb de voorkeur om de voeten van de vleugel wijd te hebben, zodat je zo min mogelijk last hebt als je je bagage mee wilt nemen van die steunen.

kortom: nog niet echt in verdiept en tot heden een droom :wink:
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Herman

Bericht door Herman »

Deleted
Exmantaa

Bericht door Exmantaa »

Plaatje van een GT3 subframe waar duidelijk de wing mounts op te zien zijn. En hier en daar zijn ook wat verstevigingen aangebracht... :wink:

Afbeelding
Plaats reactie