Ik heb volgende onderdelen, die eventueel te koop zijn:
orginele downpipe met cat en pre-cat van 2.2 (40.000 km als NA)
4 orginele 2.2 injectoren
Orginele drijfstangen en zuigers van 2.2 (75.000 km)
RVS Compressie verlagingsplaat, 2.2 (35.000 km)
zeer simpele ECU met 2 injectoren en SW. (regelt afhankelijk van eigen luchtdruksensor en toerntal)
Kleine 12 V koelfan (was gemonteerd op de radiator van de chargekoeler toen deze nog in het achterscherm gemonteerd was)
Alles teab
Bij intresse, vragen of bod, svp een pb.
Maarten
wat onderdelen
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
wat onderdelen
Laatst gewijzigd door Maarten op 19 feb 2013 10:45, 5 keer totaal gewijzigd.
- SteV6
- Mega lid in de orde van gouden nietje
Hoi Maarten,
Ik zou graag even de volgende onderdelen voor Jelle willen reserveren. Jelle is nu op vakantie in Schotland, zodra hij terug is zal ik vragen of hij zelf wil aangeven of hij ze wil hebben.
- Miltek downpipe met 200 cells cat voor 2.2 + bocht (35.000 km)
- Orginele einddemper 2.0T, past ook op de 2.2 en heeft minder tegendruk. (15.000 km)
Mvg Stephan
Ik zou graag even de volgende onderdelen voor Jelle willen reserveren. Jelle is nu op vakantie in Schotland, zodra hij terug is zal ik vragen of hij zelf wil aangeven of hij ze wil hebben.
- Miltek downpipe met 200 cells cat voor 2.2 + bocht (35.000 km)
- Orginele einddemper 2.0T, past ook op de 2.2 en heeft minder tegendruk. (15.000 km)
Mvg Stephan
S4 Avant
- Maarten
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Hoi Stefan,
Sorry ik wist niet dat Jelle zoiets zocht anders had ik hem eerst gevraagd.
Maar iemand anders was sneller met een bod op de Milltek downpipe met cat en bocht. Die is dus inmiddels verkocht.
En iemand anders had ook al intresse getoond in de einddempers, maar heeft nog niet gezegd welke van de 2. Als hij de 2.2 demper neemt, zal ik de 2.0T voor Jelle even reserveren.
Groeten,
Maarten
Maar iemand anders was sneller met een bod op de Milltek downpipe met cat en bocht. Die is dus inmiddels verkocht.
En iemand anders had ook al intresse getoond in de einddempers, maar heeft nog niet gezegd welke van de 2. Als hij de 2.2 demper neemt, zal ik de 2.0T voor Jelle even reserveren.
Groeten,
Maarten
dat was ik dus voor die eindemperMaarten schreef:Hoi Stefan,
Groeten,
Maarten

liefst had k de turbo demper als t kan

Hallo Maarten,
Je mag de demper die Stephan voor me gereserveerd heeft verkopen aan iemand anders, want ik kies liever voor een volledige uitlaat inclusief spruitstuk. (Als we Pipo mogen geloven heb ik al een demper met minder tegendruk, dus die van de turbo zou geen verbetering geven.)
Stephan, bedankt voor de moeite.
Jelle
Je mag de demper die Stephan voor me gereserveerd heeft verkopen aan iemand anders, want ik kies liever voor een volledige uitlaat inclusief spruitstuk. (Als we Pipo mogen geloven heb ik al een demper met minder tegendruk, dus die van de turbo zou geen verbetering geven.)
Stephan, bedankt voor de moeite.
Jelle
Jägertee
-
- Nieuw lid
Re: wat onderdelen
Maarten,
Heb je ook een Delphi computer voor de Opel Speedster 2,2.
*86DLWXK503541HEK*
Groeten,
Rob (fam.gerard@wanadoo.nl)
Heb je ook een Delphi computer voor de Opel Speedster 2,2.
*86DLWXK503541HEK*
Groeten,
Rob (fam.gerard@wanadoo.nl)
Maarten schreef:Ik heb volgende onderdelen, die eventueel te koop zijn:
2 Speedster stoelen in zwart leer, bestuurders stoel met de standaard slijtplek in het stoffen gedeelte (zonder stoelrails) (65.000 km)
Orgineel uitlaatspruitstuk 2.2 (gietijzer, zonder scheuren) (75.000 km)
4 orginele 2.2 injectoren
Orginele drijfstangen en zuigers van 2.2 (75.000 km)
RVS Compressie verlagingsplaat, 2.2 (35.000 km)
zeer simpele ECU met 2 injectoren en SW. (regelt afhankelijk van eigen luchtdruksensor en toerntal)
Kleine 12 V koelfan (was gemonteerd op de radiator van de chargekoeler toen deze nog in het achterscherm gemonteerd was)
Alles teab
Bij intresse, vragen of bod, svp een pb.
Maarten