Co'tje schreef:Zag je front liggen bij v/d Kooi. De rest van de auto schijnt al groen te zijn!jan schreef:Dunno of dat allemaal nog lukt voor t rondje eiffel hoorCo'tje schreef: Ook al een sportcat? En een uitlaatspruitsuk gaat ook veel schelen.
Ben erg benieuwd. Kan je over twee weken wat beter in de gaten houden in mijn achteruitkijkspiegel
Als ik mn speedster zou herspuiten...
Als ze hem maar af krijgen ^-^ dan komt dat helemaal goed \o/
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:

www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
Hij mag idd nog wat accenten hebben. de sidescoops zijn weer netjes zwart gemaakt, en er komt nog iets van een diffuser onder. Misschien nog wat anti steenslag meuk voor de achterwielen, precies om die reden dan ook zwart.Super7 schreef:Ik ben morgen weer bij VD Kooi!
De laatste keer dat ik 'm zag vond ik dat ie net iets meer zwarte elementen kon gebruiken..
Ben benieuwd naar het resultaat!
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Die kun je bij MMG halen:jan schreef:Misschien nog wat anti steenslag meuk voor de achterwielen, precies om die reden dan ook zwart.
http://www.mmgperformance.co.uk/product ... 99b31a11f5
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.