Europa Blauwe speedster
Europa Blauwe speedster
Hey!
Zijn er mensen van omgeving limburg die rondrijden met een europa blauw gekleurde Speedster (turbo)?
Mijn speedster is na na een jaar aan herstellingen bijna klaar en wordt deze maand alsnog van het grijs naar blauw gespoten. Ik heb echter nog nooit een europa blauwe speedster gezien in het echt (shame). Is er niemand die de zijne eens wil laten showen? . Dan weet ik waaraan ik me kan verwachten.
Zijn er mensen van omgeving limburg die rondrijden met een europa blauw gekleurde Speedster (turbo)?
Mijn speedster is na na een jaar aan herstellingen bijna klaar en wordt deze maand alsnog van het grijs naar blauw gespoten. Ik heb echter nog nooit een europa blauwe speedster gezien in het echt (shame). Is er niemand die de zijne eens wil laten showen? . Dan weet ik waaraan ik me kan verwachten.
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Humboldt-OPC
- Lid
Oblivion zei:
Gr,
The Duke
En.. heb je nog wat foto's van de voortgang en de huidige situatie misschien, zodat we er ons ook wat bij voor kunnen stellen ?Mijn speedster is na na een jaar aan herstellingen bijna klaar en wordt deze maand alsnog van het grijs naar blauw gespoten.
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Jazeker daar is zijn spartaanse/griekse aan ontleed.piet schreef:Europa blauw, is dat een kleur op afbetaling?
Voor foto's moeten jullie nog even wachten. Hij wordt spoedig gespoten en heeft dan de looks van een turbo ipv NA.
Ikzelf ben al + 1 jaar hierop aan het wachten. Nooit gedacht dat ik het zo lang zou volhouden zonder...
- RaoulLauffer
- Actief lid
Europe Blue
Hoi,
Ik ben in het bezit van een Speedster in Europe Blue en woon in Echt (Limburg). Je mag wel eens komen kijken naar mn auto. Stuur me maar een mailtje: raoullauffer@hotmail.com
Dan kunnen we afspreken wanneer je kan komen kijken. Ik vind de kleur in ieder geval super
Ik ben in het bezit van een Speedster in Europe Blue en woon in Echt (Limburg). Je mag wel eens komen kijken naar mn auto. Stuur me maar een mailtje: raoullauffer@hotmail.com
Dan kunnen we afspreken wanneer je kan komen kijken. Ik vind de kleur in ieder geval super