Nou, ik heb even het overstuurmomentje en het rondje van 9min02 bekeken en vind het allemaal wel meevallen hoor, even afgezien van het corrado-torpedeer momentje
Echt langzaam gaat het niet en ik weet zeker dat minimaal de helft van de speedsterrijders hier dat overstuurmoment niet zonder kleerscheuren overleefd hadden... Dit betekent niet dat het allemaal niet beter gekund had natuurlijk
Nurburgring Nordschleife - Celica VVTi 140PK Lap in 9min02
- Dennizz
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1417
- Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
- Locatie: Nieuwe Wetering
Gezien de discussie ga ik als ik even de tijd heb ook maar de filmpjes bekijken achter ene pc met sound
Even zonder dollen: in 9 min "rond" de ring over met een niet echte sportwagen met veel pk`s is toch snel? Volgens mij was het met de motor wel een "magische" grens.
Overstuur is toch op te vangen met de Speedster, zeker bij goed weer? Tenminste het is mij nog nooit niet gelukt en daar zaten een paar keer bij waarbij ik volledig moest tegen sturen.
Alleen bij regen en gladigheid wordt het een heel ander verhaal en lukt het net zo vaak niet als wel...
Nouja, eerst maar eens die filmpjes bekijken.
Even zonder dollen: in 9 min "rond" de ring over met een niet echte sportwagen met veel pk`s is toch snel? Volgens mij was het met de motor wel een "magische" grens.
Overstuur is toch op te vangen met de Speedster, zeker bij goed weer? Tenminste het is mij nog nooit niet gelukt en daar zaten een paar keer bij waarbij ik volledig moest tegen sturen.
Alleen bij regen en gladigheid wordt het een heel ander verhaal en lukt het net zo vaak niet als wel...
Nouja, eerst maar eens die filmpjes bekijken.
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
-
- Actief lid
- Berichten: 393
- Lid geworden op: 12 jun 2007 18:48
- Locatie: Huizen
- Dominique
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1663
- Lid geworden op: 15 jan 2006 22:01
- Locatie: Noord Holland
Het lijkt of de Corrado eerst ruimte geeft maar geen gas terug neemt en vrij laat beslist zich toch maar liever niet in een bocht te willen laten passeren. Twijfelaars zijn het meest verraderlijke wat je kan hebben.
Vergeet niet dat dit de ring is en dat je daar alle mogelijke coureurs treft. Van beginners met gebrek aan peekaas en talent tot en met de meest arrogante locals in superbolides. Geen van allen kennen de brave LoT regels en slechts zeer zelden wordt er een inhaalseintje gegeven. Grote snelheidsverschillen zijn hiervan het resultaat met alle gevaren die dat met zich mee brengt.
Op zich is er in dit geval ruimte voldoende gehouden, anders was hij er wel tegen aan geknald. Of het meer geluk als wijsheid is laat ik in het midden, net zoals of het wel of niet verstandig is in een bocht in te halen. Maar volgens mij wordt er adequaat gereageerd om een crash te voorkomen.
Vergeet niet dat dit de ring is en dat je daar alle mogelijke coureurs treft. Van beginners met gebrek aan peekaas en talent tot en met de meest arrogante locals in superbolides. Geen van allen kennen de brave LoT regels en slechts zeer zelden wordt er een inhaalseintje gegeven. Grote snelheidsverschillen zijn hiervan het resultaat met alle gevaren die dat met zich mee brengt.
Op zich is er in dit geval ruimte voldoende gehouden, anders was hij er wel tegen aan geknald. Of het meer geluk als wijsheid is laat ik in het midden, net zoals of het wel of niet verstandig is in een bocht in te halen. Maar volgens mij wordt er adequaat gereageerd om een crash te voorkomen.
Zoals je het nu schrijft, lijkt het alsof je zegt dat het overmacht was ("de ring is gevaarlijk, daar kan je niks aan doen"). Je zult altijd op stommiteiten van anderen moeten anticiperen. Als dat tot gevolg heeft dat je langzamer bent... tja, het heet niet voor niks Touristenfahrt...Dominique schreef:Het lijkt of de Corrado eerst ruimte geeft maar geen gas terug neemt en vrij laat beslist zich toch maar liever niet in een bocht te willen laten passeren. Twijfelaars zijn het meest verraderlijke wat je kan hebben.
Vergeet niet dat dit de ring is en dat je daar alle mogelijke coureurs treft. Van beginners met gebrek aan peekaas en talent tot en met de meest arrogante locals in superbolides. Geen van allen kennen de brave LoT regels en slechts zeer zelden wordt er een inhaalseintje gegeven. Grote snelheidsverschillen zijn hiervan het resultaat met alle gevaren die dat met zich mee brengt.
Op zich is er in dit geval ruimte voldoende gehouden, anders was hij er wel tegen aan geknald. Of het meer geluk als wijsheid is laat ik in het midden, net zoals of het wel of niet verstandig is in een bocht in te halen. Maar volgens mij wordt er adequaat gereageerd om een crash te voorkomen.
Jägertee