mascara van de koplampen komt er af :s

Vragen over bekleding, velgen e.d.
Plaats reactie
Blitz

mascara van de koplampen komt er af :s

Bericht door Blitz »

ik heb onlangs ontdekt dat die zwarte "mascara"-rand van de rechter koplamp begint af te blodderen.. nog iemand met dit probleem?
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

Kun je terug spuiten als je durft;
http://vx220.ukct.net/turbolights.htm
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
sooike
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door sooike »

Ik heb dit gezien toen ik zaterdag bij blitz was.
Het is een blinkende laag ter hoogte van de zwarte rand van de koplamp, die loskomt. De blinkende laag zit aan de buitenkant van het plexi, niet binnenin.
Einfach nur ein nackter Sportler
Arno
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door Arno »

Dat is de UV en anti-kras laag die er op zit en na enige jaren af begint te komen.

Je hebt reparatie sets voor kunstof koplampen waar je vaak ze eerst moet polijsten om de oude laag er af te halen en evt. krassen/putten te verwijderen en dan moet je een nieuwe coating er op aanbrengen.

Zonder de coating zal uiteindelijk de UV uit de zonnestraling het doorzichtige materiaal aantasten. Kan melk-achtig worden, of er kunnen haarscheurtjes in het materiaal ontstaan.

Bye, Arno.
No-one can hear you scream at 8600 RPM..
kzentekik_et
Actief lid

Bericht door kzentekik_et »

Arno schreef:Dat is de UV en anti-kras laag die er op zit en na enige jaren af begint te komen.

Je hebt reparatie sets voor kunstof koplampen waar je vaak ze eerst moet polijsten om de oude laag er af te halen en evt. krassen/putten te verwijderen en dan moet je een nieuwe coating er op aanbrengen.

Zonder de coating zal uiteindelijk de UV uit de zonnestraling het doorzichtige materiaal aantasten. Kan melk-achtig worden, of er kunnen haarscheurtjes in het materiaal ontstaan.

Bye, Arno.

Hey

mijn acherlichten hebben last van deze melkachtige uitslag..
kan hier iets aan gedaan worden ??
Of zou ik genoodzaakt zijn andere plstic caps te zoeken ?

Groeten
Plaats reactie