Ah, die heb ik een keer bekeken voor de neus.
Ding is inderdaad mishandeld, ik kreeg te horen dat hij nieuw was, maar doormidden gezaagd was ivm waterschade, en dat hij niet meer de weg op mocht.
Maar, de neus heeft een paar keer in elkaar gezeten en is heel erg knullig gerepareerd, de vorm is niet meer zoals het hoort.
Voor andere onderdelen is hij wellicht nog goed, dat zag er allemaal redelijk uit.
jan schreef:Alleen jammer dat ze voor elke kant meer dan 3k willen zien.
Dan is de kont nog het interesantst, met motor en duurdere clamdeel die nog in goede staat is. (hoewel de achterlampen ook niet hot-swap zijn)
Zijn de stoelen/console/sillprotectors nog verwijderd voor het zagen, of is het met de botte bijl gegaan?
Wat is meer dan 3? 3100 of 3900?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
jan schreef:Alleen jammer dat ze voor elke kant meer dan 3k willen zien.
Dan is de kont nog het interesantst, met motor en duurdere clamdeel die nog in goede staat is. (hoewel de achterlampen ook niet hot-swap zijn)
Zijn de stoelen/console/sillprotectors nog verwijderd voor het zagen, of is het met de botte bijl gegaan?
Wat is meer dan 3? 3100 of 3900?
Stoelen waren niet meer aanwezig.
De sills ook niet, maar ik denk dat er met de botte zaag dwars door alles heen is gegaan. De deuren waren er nog wel bij, maar die werden los verkocht afaik. Hij is vlak voor het beribbelde gedeelte in vloer doorgezaagd, en zelfs t randje tussen de footwells is gewoon doorgezaagd.
Zaten wel grotere remklauwen en drilled/grooved discs op de voorkant.