Dus alle ervaring is welkom, wel zou ik graag hard kunnen remmen en een gedeelde schijf willen (alu. hart)
Ik vrees dat er niet zo veel keuze over is.

Toen ik ervoor keek, heb ik gekeken naar de AP variant en de goedkopere variant van Eliseparts http://www.eliseparts.com/products.php?product=1alle ervaring is welkom, wel zou ik graag hard kunnen remmen en een gedeelde schijf willen (alu. hart)
Ik heb altijd begrepen dat het remkracht in de blokken zit, en de kwaliteit van de schijven puur in de levensduur.Pascal schreef:Ze zullen zeker beter vertragen dan mijn Vectra schijvenmet de pagids rs14
Ik denk dat het een combinatie van beide is. Natuurlijk werken RS 14`s beter dan de standaard blokkenSmiley schreef:Ik heb altijd begrepen dat het remkracht in de blokken zit, en de kwaliteit van de schijven puur in de levensduur.Pascal schreef:Ze zullen zeker beter vertragen dan mijn Vectra schijvenmet de pagids rs14
De term "pisbakkenstaal" wordt soms gebruikt om een staalsoort van slechte kwaliteit aan te duiden (net als waaibomenhout gebruikt wordt om slecht hout aan te duiden). Soms wordt pisbakkenstaal afgekort tot PBS, vergelijkbaar met de afkorting RVS voor roestvast staal. In werkelijkheid moet echter voor een stalen urinoir juist een goede staalsoort gekozen worden vanwege de zuren in de urine.
piet schreef:Maak je geen zorgen Pascal.
De term "pisbakkenstaal" wordt soms gebruikt om een staalsoort van slechte kwaliteit aan te duiden (net als waaibomenhout gebruikt wordt om slecht hout aan te duiden). Soms wordt pisbakkenstaal afgekort tot PBS, vergelijkbaar met de afkorting RVS voor roestvast staal. In werkelijkheid moet echter voor een stalen urinoir juist een goede staalsoort gekozen worden vanwege de zuren in de urine.