Basis circuittraining 2 GP Elite zondag 4 april
Basis circuittraining 2 GP Elite zondag 4 april
Toevallig nog iemand die meedoet aan de basis circuittraining 2 van GP Elite op zondag 4 april ?
Ik zit er aan te denken, maar zal afhangen van de kans op een droge baan..
Gr,
The Duke
Ik zit er aan te denken, maar zal afhangen van de kans op een droge baan..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Smiley zei:
Aanstaande zaterdag 10 juli is het zover: basiscircuittraining 2 voor de oranje blitz.
Vast weer veel te leren
, vorige keer was ook heel leerzaam en schitterend hoeveel kilometers je maakt op zo een dag (toen rond de 300 op het circuit)
Gr,
The Duke
P.S. Ze hebben me zelfs nog vereerd met een fotootje op hun site, streelt natuurlijk ook weer het ego
http://www.gp-elite.nl/gpdrive/basis-circuittraining-2
Dat heb ik dus ook gedaan, want toen werd het niks met het weer.Is het weekend van clastres en zaterdags wimedo.
Ik zat zelf aan 10 juli te denken. (ook meer kans op beter weer)
Aanstaande zaterdag 10 juli is het zover: basiscircuittraining 2 voor de oranje blitz.
Vast weer veel te leren

Gr,
The Duke
P.S. Ze hebben me zelfs nog vereerd met een fotootje op hun site, streelt natuurlijk ook weer het ego

http://www.gp-elite.nl/gpdrive/basis-circuittraining-2
- Zoefke
- Actief lid
- Contacteer:
Basiscircuittraining
'k heb me daarstraks ingeschreven voor de basiscircuittraining 1
'k hoop dat dat nog op tijd was
Zo zie ik de orange Blitz nog eens weer
Als 't meevalt, training n° 2 eventueel in oktober... kom ik de Smiley ook eens tegen...

Zo zie ik de orange Blitz nog eens weer

Als 't meevalt, training n° 2 eventueel in oktober... kom ik de Smiley ook eens tegen...
Een geweldige dag gehad. Veel geleerd door de persoonlijke aandacht en heel erg veel plezier gehad. En twee keer een donkervoort op me af zien komen toen ik al spinnend de baan af vloog. 
Auto deed het fantastisch met alle modificaties. Nitrons zijn erg goed, net als de velgen de complete uitlaatlijn. Had wel het idee dat de Toyo T1R aan hun grens zaten met de hitte. Het rubber was flink opgekruld in ieder geval.
@Zoefke: nog veilig thuis gekomen? Erg mooie speedster heb je gekocht!
@The Duke: blijft de mooiste kleur, oranje. En de turbo ombouw ziet er heel netjes uit.

Auto deed het fantastisch met alle modificaties. Nitrons zijn erg goed, net als de velgen de complete uitlaatlijn. Had wel het idee dat de Toyo T1R aan hun grens zaten met de hitte. Het rubber was flink opgekruld in ieder geval.
@Zoefke: nog veilig thuis gekomen? Erg mooie speedster heb je gekocht!
@The Duke: blijft de mooiste kleur, oranje. En de turbo ombouw ziet er heel netjes uit.
Ik vond het ook een topdag. Echt iets om ieder jaar eens te doen vind ik en durf ik ook echt aan iedereen aan te bevelen. Het is echt flink rijden en niet te flauw..
Deze dag was wel de grens voor mens en machine.. Op een gegeven moment zaten de groeven van mijn toen nog NIEUWE T1R's volgeplakt met rubber wat normaal gezien naast de groeven hoort te zitten
en ook de versnellingsbak had lekker lopen spetteren (zal dus toch maar eens de gearbox breather mod moeten doen).
Ook had ik een nieuw record qua benzineverbuik (1 op 5,2)..
Het was echt superwarm, dus heb zelfs het laatste half uur verstek moeten laten gaan om eens even bij te komen. Had al een paar keer sterretjes gezien en het was nog geen nacht..
Leuk om Zoefke weer te zien (ik was de onweersbui net voor, maar had 40 km minder ver te rijden) en ook om Co-tje voor de eerste keer te ontmoeten.
Gr,
The Duke
Deze dag was wel de grens voor mens en machine.. Op een gegeven moment zaten de groeven van mijn toen nog NIEUWE T1R's volgeplakt met rubber wat normaal gezien naast de groeven hoort te zitten

en ook de versnellingsbak had lekker lopen spetteren (zal dus toch maar eens de gearbox breather mod moeten doen).
Ook had ik een nieuw record qua benzineverbuik (1 op 5,2)..
Het was echt superwarm, dus heb zelfs het laatste half uur verstek moeten laten gaan om eens even bij te komen. Had al een paar keer sterretjes gezien en het was nog geen nacht..
Leuk om Zoefke weer te zien (ik was de onweersbui net voor, maar had 40 km minder ver te rijden) en ook om Co-tje voor de eerste keer te ontmoeten.
Gr,
The Duke