De helft van het gewicht komt van de ophanghaken
Wàt een kleintje! Aangezien je ook demping hebt van de turbo zelf, zou het geluid mee kunnen vallen...
jaydee schreef:De helft van het gewicht komt van de ophanghaken
Wàt een kleintje! Aangezien je ook demping hebt van de turbo zelf, zou het geluid mee kunnen vallen...
Ik rijdt nu zonder demper en dat valt ook mee is goed te doen je moet natuurlijk niet volgas gaan knetteren brullen knallen
Das toevallig Ray. Deze uitlaat heb ik enkele weken geleden ook gemonteerd, incl. 180 graden-boog.
Klinkt super, lekker laag geluid, en beetje blubberen bij gas-los. Geeft weer (even) een nieuwe dimensie aan t rijden !
Het gewicht van demper + boog + uitlaatklemmen is 6 kg. Het origineel weegt 12 kg.
Voor eventuele geinteresseerden:
De diameter is 2,5 inch (63,5 mm) en de eindpijpjes zijn 76 mm. Ik heb hem besteld via het Duitse forum (zie Sammelbestellungen) bij Neal Herwig. Hij is degene die de uitlaten voor Imhof Performance fabriceert, zowel Turbo-variant als 2.2.
Laswerk is erg netjes (voor zover ik kan beoordelen) en de pasvorm is perfect. Werd binnen 4 weken geleverd. Mocht iemand zijn mailadres willen, dan stuur me even een PM.
Rene Turbo schreef:Das toevallig Ray. Deze uitlaat heb ik enkele weken geleden ook gemonteerd, incl. 180 graden-boog.
Klinkt super, lekker laag geluid, en beetje blubberen bij gas-los. Geeft weer (even) een nieuwe dimensie aan t rijden !
Het gewicht van demper + boog + uitlaatklemmen is 6 kg. Het origineel weegt 12 kg.
Voor eventuele geinteresseerden:
De diameter is 2,5 inch (63,5 mm) en de eindpijpjes zijn 76 mm. Ik heb hem besteld via het Duitse forum (zie Sammelbestellungen) bij Neal Herwig. Hij is degene die de uitlaten voor Imhof Performance fabriceert, zowel Turbo-variant als 2.2.
Laswerk is erg netjes (voor zover ik kan beoordelen) en de pasvorm is perfect. Werd binnen 4 weken geleverd. Mocht iemand zijn mailadres willen, dan stuur me even een PM.
Hoeveel kosten die van jou ?
Ik was 360 euro kwijt alleen demper en met dat bochtje komt er 120 euro bij vrij duur voor alleen een bochtje
@Rayz: De prijzen van de Sammelbestellung waren exclusief bocht.
Weet niet of jij 'm nieuw of gebruikt hebt gekocht, maar als íe nieuw is, is 360,- voor alleen de demper zeker niet teveel. Waar heb jij 'm vandaan gehaald ?
Ik heb in ieder geval 525,- incl. bocht, uitlaatklemmen, en verzendkosten betaald.
Heb zelf zeker 'n jaar gezocht naar iets wat me aanstond qua prijs, kwaliteit, gewicht, geluidsnivo en leverbaarheid (geen zin in gedoe met Engelsen die uiteindelijk niet of pas na driekwart jaar kunnen leveren). De prijzen van meeste kwaliteitsdempers (in ieder geval voor de turbo)liggen in ieder geval 'n stuk hoger.
@Super7: ik ken de exacte decibels niet, maar ben afgegaan op wat ik in het topic van de sammelbestellung heb gelezen (zou net binnen diverse Duitse limieten vallen).
Ja mijn demper is nieuw ik heb hem op ebay.de gehaald ik moet hem nog binnenkrijgen ik ben niet zo snel. De man vraagt 30 euro voor verzenden dus dit komt er nog bij maar dat is beter dan 10 uur rijden. En vraagt 120 euro voor de 180 graden bocht extra.
Ik zal dus ook op een 510 euro komen zoals jij hem heb als ik de bocht ook neem.
De man waar ik hem gekocht is van Neal herwig verkoopt onder de naam omenffm1976 op ebay Zag ik later na bij een terug replay onder de naam neal herwig
Dat bochtje moet ik eerst even kijken mischien bestel ik die later.