Nee, die zat vandaag 360 kilometer verderop lekker te gummen op abbeville.Dennizz schreef:Was dit onze zeiler?
We worden gespot !
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
Vandaag in het centrum van schoten (paalstraat) kom ik een winkel buiten waar ik net geleverd heb, wat passeert er net voorbij mij; een blauwe speedy
mn dag is weer goed. (nmp ...- AWB denk ik)
Daarna passeren me 2 jonge gasten met de fiets (+/- 12jaar) hoor ik ze tegen elkaar bezig WAUW wa ne schone auto was da :p

Daarna passeren me 2 jonge gasten met de fiets (+/- 12jaar) hoor ik ze tegen elkaar bezig WAUW wa ne schone auto was da :p
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
daarstraks een afspraak gaan maken in de opel garage voor een groot onderhoud van de wagen, groot was mn verbazing toen er nog een speedster in de garage stond (iemand uit herzele). De garagehouder zei me dat zn radiator stuk was (heb ik ook al gehad).
De oorzaak zou liggen aan de plastic kapjes aan de radiator die te warm worden (bij het stilstaan in de file bvb.) en smelten naar verloop van tijd
Hij heeft nu een schakelaar ingebouwd zodat de eigenaar zelf de koeler kan aanzetten wanneer de temperatuur te hoog oploopt (boven 100°)
het was een blauwe speedster (yjp-...), hier niet aangemeld denk ik.
De oorzaak zou liggen aan de plastic kapjes aan de radiator die te warm worden (bij het stilstaan in de file bvb.) en smelten naar verloop van tijd
Hij heeft nu een schakelaar ingebouwd zodat de eigenaar zelf de koeler kan aanzetten wanneer de temperatuur te hoog oploopt (boven 100°)
het was een blauwe speedster (yjp-...), hier niet aangemeld denk ik.
- Manta79
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Vandaar dat de meeste hier een aluminium radiateur plaatsen, nog voordat ie ploft. Ik heb dat ook gedaan. Sommige zelfs met twee koelfans.
Koelvan slaat pas aan bij 106 graden celcius... ik zet hem meestal in een file al aan via de scangauge.
Bij de ECU upgrade van Speerke gaat ie ook naar 98 graden celcius.
Koelvan slaat pas aan bij 106 graden celcius... ik zet hem meestal in een file al aan via de scangauge.
Bij de ECU upgrade van Speerke gaat ie ook naar 98 graden celcius.