Chassis Sticker
Chassis Sticker
Vanavond in een vrolijke bui de auto tot bij de garagist gereden voor DE grote dag morgen, de keuring. Na anderhalf jaar van wachten zou hij eindelijk gekeurd worden.
Helaas was het geluk van korte duur. Zonet kreeg ik te horen dat de keuring niet zal lukken zonder "sticker" aan de passagierskant. (verloren door vervanging side silks) Blijkbaar kijkt men niet enkel naar het chassisnummer maar ook naar deze stikker.
Nu mag ik morgen richting Opel gaan om een nieuwe sticker aan te vragen maar brengt dit geen problemen met zich mee als de auto oorspronkelijk uit Duitsland komt? Heeft iemand hier enige ervaring mee, lijkt me helaas van niet...? Ik vrees dat ik in het ergste geval met heel de auto op transport naar Brussel ofzo mag rijden aangezien de auto nog niet gekeurd is na invoering. *zucht* het zit me echt niet mee.
Helaas was het geluk van korte duur. Zonet kreeg ik te horen dat de keuring niet zal lukken zonder "sticker" aan de passagierskant. (verloren door vervanging side silks) Blijkbaar kijkt men niet enkel naar het chassisnummer maar ook naar deze stikker.
Nu mag ik morgen richting Opel gaan om een nieuwe sticker aan te vragen maar brengt dit geen problemen met zich mee als de auto oorspronkelijk uit Duitsland komt? Heeft iemand hier enige ervaring mee, lijkt me helaas van niet...? Ik vrees dat ik in het ergste geval met heel de auto op transport naar Brussel ofzo mag rijden aangezien de auto nog niet gekeurd is na invoering. *zucht* het zit me echt niet mee.
Oude sill was helemaal verscheurd.
Op dat moment heb ik er niet bij stil gestaan dat ik de stikker ooit nog eens nodig zou hebben. Volgens mij was de stikker zelf ook niet meer heel. Heel de kappote verscheurde sill is met de kapotte deur naar het stort gebracht.
Ik bereid me voor op een administratieve lijdensweg...
Dacht ik morgen met de speedster FINALLY te kunnen rondtoeren, mooi niet.
Op dat moment heb ik er niet bij stil gestaan dat ik de stikker ooit nog eens nodig zou hebben. Volgens mij was de stikker zelf ook niet meer heel. Heel de kappote verscheurde sill is met de kapotte deur naar het stort gebracht.
Ik bereid me voor op een administratieve lijdensweg...
Dacht ik morgen met de speedster FINALLY te kunnen rondtoeren, mooi niet.
- sooike
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Gewoon namaken zou ik zo zeggen, lijkt mij het makkelijkst.
Uiteindelijk is het maar een gewone witte sticker, met een doorschijnende zelfklevende folie er over. Er staat geen stempel of zo op.
Effe de juiste afmetingen en gegevens verzamelen, en op de juiste plaats kleven.
Uiteindelijk is het maar een gewone witte sticker, met een doorschijnende zelfklevende folie er over. Er staat geen stempel of zo op.
Effe de juiste afmetingen en gegevens verzamelen, en op de juiste plaats kleven.

Einfach nur ein nackter Sportler
OK namaken is nog niet zo'n slecht idee... anders gaan ze weer vragen stellen. Uiteindelijk gaat het toch maar om een klein papiertje met wat tekst op.
Is de stikker aan de passagierskant geplaatst en op welke hoogte ongeveer?
Dank je voor de moeite Stefano!
Alleen is het dan nog de vraag wat die eerste regel precies moet voorstellen?
Zou ik dan enkel 2KU vermelden onderaan?
Kan iemand AUB de Kg waarden nakijken en vermelden wat deze van een 2.2 NA silver zijn? Mijn dank is groot.
Is de stikker aan de passagierskant geplaatst en op welke hoogte ongeveer?
Dank je voor de moeite Stefano!
Alleen is het dan nog de vraag wat die eerste regel precies moet voorstellen?
Zou ik dan enkel 2KU vermelden onderaan?
Kan iemand AUB de Kg waarden nakijken en vermelden wat deze van een 2.2 NA silver zijn? Mijn dank is groot.
Laatst gewijzigd door Oblivion op 24 aug 2010 21:40, 2 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
En nog gewoon het arial font ook

Kan iemand een complete detailfoto van een NA sturen? (ik beloof dat ik hem zal vernietigen)
Ook een op afstand, dat ik beter zie waar de stikker op de sil zit?

Kan iemand een complete detailfoto van een NA sturen? (ik beloof dat ik hem zal vernietigen)
Ook een op afstand, dat ik beter zie waar de stikker op de sil zit?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Ik heb alle nodige gegevens gevonden. Alleen die kleurcode onderaan moet ik nog weten van een 2.2 NA silver. (alles staat op gelijkvormigheidsattest)
Kun je AUB dat photoshop bestand van jou sturen smiley? :p de jouwe ziet net iets beter uit.
Best ook de achtergrond wat doffer maken zodat het wat ouder uitziet
.
Kun je AUB dat photoshop bestand van jou sturen smiley? :p de jouwe ziet net iets beter uit.
Best ook de achtergrond wat doffer maken zodat het wat ouder uitziet

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Is met paint gedaan; heb geen paintshop skills
Alles is arial 14, alleen WOL is arial 16
Hele lichte grijs of beige tint als achtergrond kleur ipv wit, en de transparante sticker een beetje bekrassen/lospeuteren.
Ziet er zo 9 jaar oud uit
Zilver = 2OU

Alles is arial 14, alleen WOL is arial 16
Hele lichte grijs of beige tint als achtergrond kleur ipv wit, en de transparante sticker een beetje bekrassen/lospeuteren.
Ziet er zo 9 jaar oud uit

Zilver = 2OU
Het leven is geen sprookje.