Sper diff
Sper diff
Vandaag zijn ze bij Lotus begonnen ,met de sper diff te monteren.
Als het goed is ,haal ik hem morgen weer op.Meteen ook maar stalen remleidingen laten monteren. Heb ook nog even gevraagd , om de dot 5 rem olie te vervangen, maar dit zal niet gebeuren,de oude 4.0 olie kan tot 285 graden hebben ,en de 5 , 315 graden . Verder gebruiken ze bij Lotus op het cirquit de normale 4.0 olie.
Als het goed is ,haal ik hem morgen weer op.Meteen ook maar stalen remleidingen laten monteren. Heb ook nog even gevraagd , om de dot 5 rem olie te vervangen, maar dit zal niet gebeuren,de oude 4.0 olie kan tot 285 graden hebben ,en de 5 , 315 graden . Verder gebruiken ze bij Lotus op het cirquit de normale 4.0 olie.
Heb het het hele Lotus team gevraagt, en zeiden dat ze het nóóit gebruikten.óók niet bij de race's .Ze zeiden dat het eventueel alleen nut zou hebben ,bij de grootste remschijven en aangepaste remklauwen.SteV6 schreef:Dan hoop ik maar dat je met je Blauwe Kogel niet de bergen ingaat! Een Speedster is zwaarder dan een Lotus en jouw Turbo is ook vele malen sneller dan een standaard Elise ... dus er moet meer snelheid omgezet worden in hitte![]()
SteV6
Heb nog wel even gevraagd, waarom de remolie al in zeer korte tijd zo zwart is. dit komt door de alu remcilinders e.d.
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Denk dat Jan er zometeen twee heeft........de toch wat tegenvallende 310pk versieMaik schreef:Wanneer kan je de wagen weer ophalen dan Jans? Morgen?
En hoe serieus zijn jouw plannen nu om een hele nieuwe turbo te kopen? Lijkt mij dan een beetje zonde om nog allerlei mods uit te voeren? (oke, oke, we weten allemaal wat een dammer verdient tegenwoordig....).
M.


- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo
Twee Turbo's? Dan blijf je poetsenMarcel schreef:Denk dat Jan er zometeen twee heeft........de toch wat tegenvallende 310pk versieMaik schreef:Wanneer kan je de wagen weer ophalen dan Jans? Morgen?
En hoe serieus zijn jouw plannen nu om een hele nieuwe turbo te kopen? Lijkt mij dan een beetje zonde om nog allerlei mods uit te voeren? (oke, oke, we weten allemaal wat een dammer verdient tegenwoordig....).
M.en een originele

Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
NONSENS ALLES IS TE KOOPjans schreef:Hej Maik ,schiet het al een beetje op met je werk daar![]()
Mijn blauwe kogel staat nog een week op de site , en daarna is ie in principe niet meer te koop. Donderdag a.s. gaat ie een weekje naar Vmax
voor een laatste upgrade. En dan is ie wat tunen betreft klaar.

Klaar met tunen........pffff das saai

Ja: je hebt ze ook , die bij de aankoop al klaar zijnMarcel schreef:NONSENS ALLES IS TE KOOPjans schreef:Hej Maik ,schiet het al een beetje op met je werk daar![]()
Mijn blauwe kogel staat nog een week op de site , en daarna is ie in principe niet meer te koop. Donderdag a.s. gaat ie een weekje naar Vmax
voor een laatste upgrade. En dan is ie wat tunen betreft klaar.:!::!:
Klaar met tunen........pffff das saai


- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Berichten: 2804
- Lid geworden op: 19 mar 2005 17:06
- Locatie: Gelderland
- Contacteer:
Haha gaat niet lukken, HJ heeft spionnen bij mij in de straat wonenjans schreef:Marcel schreef:Meen je dat nou......die gaan zeker ook in pyama slapenjans schreef: Ja: je hebt ze ook , die bij de aankoop al klaar zijn![]()
Denk meer dat ze hele nachten wakker liggen, en maar piekeren hoe ze ongezien die optie's erop krijgen

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Berichten: 3048
- Lid geworden op: 02 dec 2004 20:13
- Locatie: Paleis 't Loo