Iemand ervaring met van Sten?
Iemand ervaring met van Sten?
Heeft er iemand ervaring met van Sten? Of andere bedrijven die aan een Speedsters werken?
V/d Kooi in Adam levert uitstekend werk, maar links en rechts hoor ik klachten over de tijd dat je je auto kwijt bent. En daar heb ik niet zo'n zin in.
V/d Kooi in Adam levert uitstekend werk, maar links en rechts hoor ik klachten over de tijd dat je je auto kwijt bent. En daar heb ik niet zo'n zin in.
- Maik
- Groot Speedster Commandeur
Ikzelf heb prima ervaringen met Sten. Ik heb er tot nu toe 2 beurten laten doen.
Misschien dat je voor werk wat heel precies en mooi moet, aan het interieur bv, je toch beter naar vd Kooi kan (heb ik ook prima ervaringen mee). Tenminste, als Jan het dan zelf doet, want van anderen kan je meestal ook weer niet op aan
Maargoed, bij vd Kooi wacht je misschien weer lang, of kloppen rekeningen soms weer niet. Bij van Sten is het soms inderdaad weer wat flexibeler (ik kon er bv binnen 1 week terecht voor mijn beurt + APK laatst).
Maargoed, het kan altijd een keer tegenzitten, of je nou bij Piet of Klaas gaat. Feit is dat ze allebei al jaren aan die auto's knutselen en echt wel weten hoe het ongeveer hoort, beter dan bij een gemiddelde dealer. Neemt niet weg dat je bij een paar dealers ook wel gerust je speedster neer kan zetten, in ieder geval bij het Motorhuis in Gouda, waar ik ook ervaringen heb.
Succes met de lastige keuze
Misschien dat je voor werk wat heel precies en mooi moet, aan het interieur bv, je toch beter naar vd Kooi kan (heb ik ook prima ervaringen mee). Tenminste, als Jan het dan zelf doet, want van anderen kan je meestal ook weer niet op aan

Maargoed, bij vd Kooi wacht je misschien weer lang, of kloppen rekeningen soms weer niet. Bij van Sten is het soms inderdaad weer wat flexibeler (ik kon er bv binnen 1 week terecht voor mijn beurt + APK laatst).
Maargoed, het kan altijd een keer tegenzitten, of je nou bij Piet of Klaas gaat. Feit is dat ze allebei al jaren aan die auto's knutselen en echt wel weten hoe het ongeveer hoort, beter dan bij een gemiddelde dealer. Neemt niet weg dat je bij een paar dealers ook wel gerust je speedster neer kan zetten, in ieder geval bij het Motorhuis in Gouda, waar ik ook ervaringen heb.
Succes met de lastige keuze

- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Re: Iemand ervaring met van Sten?
Dat is voornamelijk bij schade's, resprays en complexe wijzingen.Co'tje schreef: maar links en rechts hoor ik klachten over de tijd dat je je auto kwijt bent. En daar heb ik niet zo'n zin in.
Voor regulier onderhoud geld dit niet. Kan ook niet, want hij heeft niet eens plaats om al die auto's zo lang te stallen.
Wel kan het zijn dat je afspraak verder in de toekomst komt te liggen dan wenselijk.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ik heb al wat jaartjes ervaring met Van Sten en ben er volledig tevreden over. Over elk bedrijf bestaan natuurlijk mindere verhalen maar ik denk dat je er met Peter altijd wel uit kan komen. Er hangt een goed sfeertje en hij heeft veel vaste klanten.
Probeer het zelf maar uit zou ik zeggen.
Probeer het zelf maar uit zou ik zeggen.
Lotus Elise S2
Bedankt voor alle feedback. Over beide bedrijven zijn er klachten, maar ook hele goede ervaringen. Wat me opvalt is dat ze het beiden erg druk hebben, en dat het voor een groot deel van de klachten gaat over planning en communicatie.
Ik heb net een afspraak met hem gemaakt en ga het zelf ondervinden. Doe het in ieder geval op een moment dat ik mijn auto kan missen
Ik heb net een afspraak met hem gemaakt en ga het zelf ondervinden. Doe het in ieder geval op een moment dat ik mijn auto kan missen

- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Ik heb ook begrepen dat je altijd wel een comment op mijn reacties heb.Maik schreef:Ik neem aan dat je Peter nog gevraagd hebt waarom dat zo gegaan was? Ik had al eens eerder begrepen dat afspraken maken met jou heel bijzonder kan zijn namelijk...
Als je dit niets snapt pm met dan leg ik het uit. Smiley weet er alles van dat het ook makkelijk kan zijn.