na aankoop van mijn auto ben ik hem van heel dicht gaan bekijken en hier en daar vind ik scheurtjes in de lak/polyester.
hoe deze best te behandelen voor erger te voorkomen.
de ergste plaats is door het in en uitstappen aan de bestuurderskant een scheurtje van een dikke cm.
groeten
scheurtjes in de lak/polyester
- Sir_Bongiovi
- Mega lid
- Contacteer:
komt wel vaker voor bij die dorpel (heb ik ook). Echt behandelen kan je niet denk ik of je moet het laten herstellen bij een carrossier.
volgens hetgeen ik hier ooit eens gelezen kan het geen kwaad enkel kan het wel verder scheuren als een water komt op te staan en het nadien gaat vriezen (wat verf afspringen).
Al ga je dit bij de dorpel niet zo snel tegenkomen lijkt me.
volgens hetgeen ik hier ooit eens gelezen kan het geen kwaad enkel kan het wel verder scheuren als een water komt op te staan en het nadien gaat vriezen (wat verf afspringen).
Al ga je dit bij de dorpel niet zo snel tegenkomen lijkt me.
Ik heb wel eens begrepen dat verder scheuren kan worden voorkomen door een klein mooi rond gaatje te boren aan het einde van de scheur. (heeft dan geen scherp beginnetje meer waarop het verder wil scheuren)Dan wordt het in ieder geval niet erger totdat je aan een echte oplossing toe bent..hoe deze best te behandelen voor erger te voorkomen.
Gr
The Duke
The bullshit stops when the light drops