ik heb vandaag contact gehad met een bedrijf dat jassen, truien of vesten kan leveren met het opel speedster logo erop.
We kunnen kiezen uit verschillende soorten, maten en uitvoeringen, zomer/winter. Het zijn nieuw te bestellen jassen, dus geen voorraad. E.e.a. is afhankelijk van wat we willen en de hoeveelheid, maar houdt rekening met een prijs vanaf ca 50 euro, zowel dames als heren.
lijkt mij wel leuk....
wie heeft er interesse?
Menno
Jassen met Opel Speedster logo geborduurd
Jassen met Opel Speedster logo geborduurd
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
ik had de man deze week op bezoek (iets met mijn werk) en kreeg op dat moment het idee. Voorbeelden zal ik opvragen en hier op zetten.
Het zijn dus nieuw te bestellen jassen, ik heb gevraagd met een rits die ook aan de onderkant open kan (handig bij instappen).
wordt vervolgd!
Het zijn dus nieuw te bestellen jassen, ik heb gevraagd met een rits die ook aan de onderkant open kan (handig bij instappen).
wordt vervolgd!
Life is not how many breaths you take, but about the times that take your breath away.... driving a Speedster or Lotus Elise
Thermo Jack speedster turbo
Voor de liefhebber van de turbo heb ik eventueel ook nog de mogelijkheid om jassen te laten borduren.(s,m,l,xl,xxl)
Achter op het jack (dit is een thermo jack zeer dun en niet te lang voor makkelijke zit in de auto en lekker warm om lang open te rijden)
staat het logo Speedster Turbo.
Laat maar even weten als je intresse hebt.
Gr Ed.
Achter op het jack (dit is een thermo jack zeer dun en niet te lang voor makkelijke zit in de auto en lekker warm om lang open te rijden)
staat het logo Speedster Turbo.
Laat maar even weten als je intresse hebt.
Gr Ed.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Het logo van de site kan je zo gebruiken. Heb ik toen voor gezorgd maar is door iedereen vrij te gebruiken. Speedster logo van Opel moet je voorzichtig mee zijn.
Sommige leveranciers rekenen ook verzendkosten/verwerkingskosten per bestelling. Dan zijn je inkoopkosten laag maar komt er zo € 10,- bij voor die kosten. Goed informeren dus. En aanmaakkosten voor het logo zijn vaak fors.
Sommige leveranciers rekenen ook verzendkosten/verwerkingskosten per bestelling. Dan zijn je inkoopkosten laag maar komt er zo € 10,- bij voor die kosten. Goed informeren dus. En aanmaakkosten voor het logo zijn vaak fors.
Lotus Elise S2