Ben de afgelopen tijd druk met het maken van een testbank voor injectoren. Aangezien er gister het e.e.a. met de post binnen was gekomen heb ik maar even met een testbank die nog niet af is wat testjes gedaan.
Zie onderstaande link voor test van de standaard 2.2 injectoren t.o.v. de 2.0 compressor LSJ injectoren.
De opbrengst is dus wel significant groter dan de 2.2 injectoren, en ze zijn plug&play op de z22se (mechanisch tenminste, je hebt obdtuner nodig voor de ECU).
"Een klein overzicht van de testbank tot nu toe. Het bestaat uit mijn netbook met een simpel C programma gebaseerd op libftdi. Het gebruikt bitbang mode via een Sparkfun ft232r FTDI adapter naar een aansturings bord voor de injectors (dank Peter!!). "
Uuuhhhh.... ja.. ja...uh.. klinkt op zich wel wel logisch Mark
Knap werk, mijn complimenten! Maar kort samengevat adviseer je voor mijn tuning stage de volgende injectoren: ................??? En dan vervolgens met OBDtuner afregelen?
Volgens Peter zat ik met mijn tuning al op het maximum van de standaard injectoren, dan zal dat voor Maik, Dominique en Peter ook gelden denk ik.
A je to!
"Buurman...wat doet u nú!"
Relax, nothing is under control!!
Tot nu toe blijken de standaard injectoren groot genoeg. Ik heb bij mijzelf de LSJ injectoren gemonteerd en het blijkt dat dit GEEN vermogens winst oplevert.
Dus zolang je geen snelle nokkenassen of zo monteert, kan het allemaal nog met de standaard injectoren.
Smiley schreef:200pk was toch max belasting voor de standaard injectors?
Alleen maik lijkt daarboven te zitten denk ik?
Eigenlijk is een lager vermogen al het maximum van deze injectoren. Echter, Peter heeft een mogelijkheid gevonden om de bedrijfscyclus van de injectoren te verhogen. Daarmee krijg je weer wat extra ruimte. Zo te merken zitten ze nu zo rond de 91%, wat dan ook gelijk het nadeel is, dat is wat aan de hoge kant.