Leuk om te weten dat de blokken en schijven achter 1 op 1 sleten.
Zal overigens vast te maken hebben gehad met het feit dat ik de wagen niet alleen op circuit gebruikte. Hoe ver was achter gesleten en in welke verhouding?
had deze gekocht als goedkope tijdelijke oplossing...
niet dus
de diameter van het as-gat is net iets te groot om de remschijf mooi te kunnen centreren dwz 0,5 tot 1mm schat ik
hierdoor krijg ik vibraties op mn stuur denk ik
had deze gekocht als goedkope tijdelijke oplossing...
niet dus
de diameter van het as-gat is net iets te groot om de remschijf mooi te kunnen centreren dwz 0,5 tot 1mm schat ik
hierdoor krijg ik vibraties op mn stuur denk ik
Heb die zelfde schijven er nu al een jaar op zitten, en werken prima!
Mijn broer heeft van de zelfde aanbieder schijven op zijn S2000 zitten en we hebben beide geen probleem met monteren en/of vibraties....
De RC6 zijn geweldig, heb er zelf een km of 10.000 mee gereden. Ze gaan zeker meer dan 3000(circuit)km's mee, alleen je remschijven misschien niet
In die 10.000km heb ik er 2 setjes voorschijven en 1 setje achterschijven mee versleten. Dat had misschien iets meer kunnen zijn als ze gelijkmatiger (binnen en buitenkant) waren afgesleten, maar echt schijfvriendelijk zijn ze niet
Ik rij nu met de Pagid RS14 blokken maar die vallen op het circuit toch wat tegen na de RC6-en, vandaar dat ik overweeg om de RC5+ eens te proberen...