ik ben op zoek naar een rechter voorlicht van een opel speedster 2.2 2002
of waar kan ik dat vinden
mvg
geert
rechter voorlicht
rechter voorlicht
Laatst gewijzigd door geert op 11 nov 2010 15:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Welkom,
Voor je lampen zou ik adviseren ebay in de gaten te houden, en dan vooral duitsland. Vaak stellen duitsers alleen shipping naar DL in, en dan komen ze niet tevoorschijn op ebay.nl. www.ebay.de in de gaten houden dus.
Mocht je ze ook in de UK tegenkomen, houd dan rekening met een koplamp ombouwaktie van een reflectieplaatje diep in het binnenwerk. (dat betekend bijna volledige demontage van het ding; en hij is gelijmd)
Voor de achterlamp zul je wat draden moeten verleggen.
Houd rekening met ongeveer deze 2ehands prijzen:
Koplamp = 400-650 euro (nieuw = 1400)
Achterlamp = 150-250 euro (nieuw = 550)
Voor je lampen zou ik adviseren ebay in de gaten te houden, en dan vooral duitsland. Vaak stellen duitsers alleen shipping naar DL in, en dan komen ze niet tevoorschijn op ebay.nl. www.ebay.de in de gaten houden dus.
Mocht je ze ook in de UK tegenkomen, houd dan rekening met een koplamp ombouwaktie van een reflectieplaatje diep in het binnenwerk. (dat betekend bijna volledige demontage van het ding; en hij is gelijmd)
Voor de achterlamp zul je wat draden moeten verleggen.
Houd rekening met ongeveer deze 2ehands prijzen:
Koplamp = 400-650 euro (nieuw = 1400)
Achterlamp = 150-250 euro (nieuw = 550)
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
rechter koplamp en een rechter achterlicht 2.2
ik heb nog altijd geen lichten gevonden
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Geert,
Het kan even duren ja.
Ik heb nog een rechts achter liggen, maar die heeft last van de vrieskou gehad, en kleine barstjes aan de binnenkant liggen. (en ook nog eens als turbo gespoten) Is wel waterdicht.

Ik zou toch eerst proberen nettere exemplaren te vinden.
Het kan even duren ja.
Ik heb nog een rechts achter liggen, maar die heeft last van de vrieskou gehad, en kleine barstjes aan de binnenkant liggen. (en ook nog eens als turbo gespoten) Is wel waterdicht.

Ik zou toch eerst proberen nettere exemplaren te vinden.
Het leven is geen sprookje.
opel speedster 2.2
ik ben nog altijt op zoek naar een rechter voorlicht en een rechter achterlicht van een opel speedster 2.2 2002
wie of waar kan ik dat vinden
mvg
geert
wie of waar kan ik dat vinden
mvg
geert