In ieder geval mooi weer gehad

jans
Kan hij hem niet inruilen op de jouwejans schreef:Heeej Stef666 alweer terug van vakantie![]()
In ieder geval mooi weer gehadheb je al iemand gevonden voor jou auto
![]()
jans
Marcel schreef:Kan hij hem niet inruilen op de jouwejans schreef:Heeej Stef666 alweer terug van vakantie![]()
In ieder geval mooi weer gehadheb je al iemand gevonden voor jou auto
![]()
jans![]()
![]()
Ga toch weg, zo'n saaie suffe Japjans schreef: Nee, Marcel,, die van hem is me véél te snel![]()
Okee dan is de jouwe ook niet helemaal standaard meerstef666 schreef:Hij heeft ook zo'n 500 Kg meer mee te zeulen, En heeft "maar" 65 Pk meer.
Mijn Jap is 100 Kg lichter dan een STi en heeft 100 Pk Meer...![]()
Kwa snelheid/acceleratie ga ik er "ruim" op achteruit, Maar kwa rijplezier alleen maar op voorruit (hoop ik)
Haha ,misschien moeten we hem wel een cataloges geven, want hij heeft de speedster nu al 7 dagen, en er zit nog steeds niks op of aanHendrik-Jan schreef:Ook even ingebroken in zijn PC en hij zit de hele dag te kijken op accessoire sitesjans schreef:Hendrik-Jan schreef:
Je houd het goed in de gaten hé Hendrik
Vertrouw het niks met die Marcel.
Hij liep net bij Halfords*jans schreef:Haha ,misschien moeten we hem wel een cataloges geven, want hij heeft de speedster nu al 7 dagen, en er zit nog steeds niks op of aanHendrik-Jan schreef:Ook even ingebroken in zijn PC en hij zit de hele dag te kijken op accessoire sitesjans schreef:
Je houd het goed in de gaten hé Hendrik
Vertrouw het niks met die Marcel.![]()
Denk het enigste ,dat van al dat gepoets ,de lak een stuk dunner is nu.
Volgens mij ,wil hij er zóveel ophebben , dat ie van narigheid niet weet waar ie het eerste moet beginnen.![]()