We worden gespot !

Algemene zaken omtrent onze auto.
Gebruikersavatar
Kimi
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jan 2010 7:45
Locatie: Oude Wetering

Bericht door Kimi »

Jaja Toch leuk om zoveel mooie auto's te spotten!
Vanochtend op de A9 om 7:45 een donkergrijze lotus elise (maybe exige, niet goed gezien) met het stuur aan de verkeerde kant! :thumbsup:
Gebruikersavatar
twinturbo
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 aug 2007 7:46

blauw op de weg

Bericht door twinturbo »

Vanmiddag op de provinciale weg Enkhuizen in de richting Hoorn ter hoogte van Westwoud werd het plotseling blauw voor mijn ogen toen ik de weg overstak. Mooi gezicht hoor , in convooi.
:thumbup:
Afgelopen maandag reed ik naar Schiphol en werd toen voorbij gereden door een zwarte Speedy. Was nog even bang dat Jan vd Kooi de verleiding niet had kunnen weerstaan maar het was de mijne niet. :roll:

Ik heb vanmiddag de Z4 effe aan de kant gezet om naar jullie te kijken.
Volgens mij hoorde ik nog een een klein toetertje ?

Deze week kan ik de mijne weer ophalen bij vd Kooi. Wordt het weer zwart voor de ogen.....................
greetzzzzzzzzzzz
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Re: blauw op de weg

Bericht door Dennizz »

twinturbo schreef:Vanmiddag op de provinciale weg Enkhuizen in de richting Hoorn ter hoogte van Westwoud werd het plotseling blauw voor mijn ogen toen ik de weg overstak. Mooi gezicht hoor , in convooi.
:thumbup:
Afgelopen maandag reed ik naar Schiphol en werd toen voorbij gereden door een zwarte Speedy. Was nog even bang dat Jan vd Kooi de verleiding niet had kunnen weerstaan maar het was de mijne niet. :roll:

Ik heb vanmiddag de Z4 effe aan de kant gezet om naar jullie te kijken.
Volgens mij hoorde ik nog een een klein toetertje ?

Deze week kan ik de mijne weer ophalen bij vd Kooi. Wordt het weer zwart voor de ogen.....................
greetzzzzzzzzzzz
Ik heb wel een zwarte Z4 gespot, ik dacht die staat met z'n vrouw te kijken of de weg niet was afgesloten aangezien er een geel verkeersbord stond met omleiding/afsluiting.

3X blauw en 1x zilver :)
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
PeterC
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jul 2010 18:01
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door PeterC »

Blauwe stoet waren Martin, Bas en Joop...en ik ergens tussenin met mijn zilveren speedster. Die niet gezien??? :wink:
Gebruikersavatar
Dennizz
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Berichten: 1417
Lid geworden op: 05 jun 2008 18:16
Locatie: Nieuwe Wetering

Bericht door Dennizz »

PeterC schreef:Blauwe stoet waren Martin, Bas en Joop...en ik ergens tussenin met mijn zilveren speedster. Die niet gezien??? :wink:
Jij krijgt geen drank meer!!!
Je kijkt te snel, ik kan niet harder!
Gebruikersavatar
PeterC
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jul 2010 18:01
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door PeterC »

Vond het ook geen fijne sandwich :wink: Volgende keer moet Richard maar mee...beetje evenwicht brengen qua kleur :P
Gebruikersavatar
Kimi
Nieuw lid
Berichten: 17
Lid geworden op: 05 jan 2010 7:45
Locatie: Oude Wetering

Bericht door Kimi »

Ben nu toch wel heel benieuwd waar dennizz dan wel was vanmiddag :P
Gebruikersavatar
Smiley
Groot Speedster Commandeur
Berichten: 7351
Lid geworden op: 10 jul 2008 21:46
Locatie: Etten-Leur

Bericht door Smiley »

Kimi schreef:Ben nu toch wel heel benieuwd waar dennizz dan wel was vanmiddag :P
http://www.spyshop.nl/filesuk/volgsystemen.php
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Gebruikersavatar
PeterC
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 jul 2010 18:01
Locatie: Noordwijk ZH

Bericht door PeterC »

Ok ok...Dennis..Martin...mijn excuus, moet nog wennen aan de namen en de gezichten daarbij :)
Gebruikersavatar
Spider
Mega lid
Berichten: 717
Lid geworden op: 01 feb 2007 9:37
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: blauw op de weg

Bericht door Spider »

twinturbo schreef: Volgens mij hoorde ik nog een een klein toetertje ?
open,

altijd goed! ff toeteren 8)
¨speed is life, but control is everything...¨
Gebruikersavatar
twinturbo
Lid
Berichten: 86
Lid geworden op: 12 aug 2007 7:46

Bericht door twinturbo »

Die Z was "havanna", sigarenkleur dussssss.

Ja sorry , ik zag alleen maar blauw maar mijn wederhelft had ook zilver gezien. Die was mij niet opgevallen :oops: :oops:

Als je volgende week een zwarte streep ziet gaan , heeft vd Kooi de mijne weer "vrijgelaten" :D :D
greetzzz
The mind is like a parachute; it only functions when its open.
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Vandaag rond +/- 13:00 uur een zwarte speedster gespot op rotonde bij Schagen, reed met mijn speedster achter een x-aantal auto's blijkbaar heeft ie mij niet gezien :D , iemand van hier misschien??
Speedster4Fun
Actief lid
Berichten: 234
Lid geworden op: 29 sep 2009 10:41
Locatie: Alkmaar

Bericht door Speedster4Fun »

PEAS schreef:Vandaag rond +/- 13:00 uur een zwarte speedster gespot op rotonde bij Schagen, reed met mijn speedster achter een x-aantal auto's blijkbaar heeft ie mij niet gezien :D , iemand van hier misschien??
Yep, dat was ik. Ik ging naar Den Helder, heb je niet gezien. Waarschijnlijk kwam jij van richting Middenmeer?

Zat vandaag in Alkmaar achter een Tesla roadster, zo'n elektrisch ding. Ziet er wel mooi uit, maar veel te stil :twisted:
PEAS
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 10 mar 2006 11:33
Locatie: kop van noord holland.

Bericht door PEAS »

Ja kwam inderdaad vanuit richting Middenmeer, woon in de omgeving, dus vandaar, maar evengoed leuk je gespot te hebben, hoop dat je een leuke rit hebt gehad, enne dat elektrische hoeft bij mij nou ook niet direkt, veel leuker om een sisende turbo bij het opschakelen achter mijn rug te horen :D groet Peter.
Gebruikersavatar
jan
Actief lid
Berichten: 105
Lid geworden op: 04 feb 2009 12:59

Bericht door jan »

PEAS schreef:Ja kwam inderdaad vanuit richting Middenmeer, woon in de omgeving, dus vandaar, maar evengoed leuk je gespot te hebben, hoop dat je een leuke rit hebt gehad, enne dat elektrische hoeft bij mij nou ook niet direkt, veel leuker om een sisende turbo bij het opschakelen achter mijn rug te horen :D groet Peter.
Naja zeg.

Ik toer heel wat kilometers rond hier en nooit iemand die me ziet of iemand die ik zie :$
Mn moeder woont in Middenmeer, ik kom vaak in Den Helder, en toer ook nog wel eens langs Alkmaar maar blijkbaar alleen als iedereen de andere kant op kijkt :P
Plaats reactie