Maarten memorial

Aanstaande evenementen.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Ze zouden inderdaad de auto's per type een beetje in een groep proberen te stoppen, maar ook per ervaring zeg maar. En waarschijnlijk kan je nog beter in de groep van die poetser-auto's als lambo's etc rijden omdat die mensen vaak rustig aan doen om hun speeltjes te sparen. Juist die elise rijders daar zitten aardig wat mensen bij die een aardig potje kunnen sturen en nog fanatiek ook :lol: . Dus in de groep van elise rijders heb ik zo'n gevoel dat je vaak om je oren wordt gereden, en dus ook door mij 8)

Nog iets leuks las ik:

Total breidt haar steun aan de MaartenMemorial substantieel uit. De zorg voor onderdak en de catering op Zandvoort was al geregeld. Maar ook aan het inwendige van de sportwagens wordt gedacht. Total stelt 20 liter Excellium per auto beschikbaar.

Deze benzine zal óp het circuit verkocht worden ten bate van ons goede doel.

We roepen onze 100 rijders dan ook graag op om tussen de snelle ronden door nog even een pitstop te maken.

Scheelt weer wat euro'tjes! :thumbsup:

M.
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Maik schreef:Z
Nog iets leuks las ik:

Total breidt haar steun aan de MaartenMemorial substantieel uit. De zorg voor onderdak en de catering op Zandvoort was al geregeld. Maar ook aan het inwendige van de sportwagens wordt gedacht. Total stelt 20 liter Excellium per auto beschikbaar.

M.
Maik, wij kunnen ervan naar huis rijden, die Lambo's en Bentley's kunnen ermee net Zandvoort uitrijden. :yes:
Lotus Elise S2
Maik

Bericht door Maik »

Van zandvoort naar mijn huis red ik daar idd makkelijk op, is een klein stukje eigenlijk maar, binnendoor, via Lisse en Noordwijk, midden door de bollenstreek. Een mooie route alleen rijden er vaak zondagsrijders :? . Het is ook een hele goede sluiproute als er een groot evenement is op Zandvoort.

M.
Afbeelding
Marcel
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Maik schreef:Ze zouden inderdaad de auto's per type een beetje in een groep proberen te stoppen, maar ook per ervaring zeg maar. En waarschijnlijk kan je nog beter in de groep van die poetser-auto's als lambo's etc rijden omdat die mensen vaak rustig aan doen om hun speeltjes te sparen. Juist die elise rijders daar zitten aardig wat mensen bij die een aardig potje kunnen sturen en nog fanatiek ook :lol: . Dus in de groep van elise rijders heb ik zo'n gevoel dat je vaak om je oren wordt gereden, en dus ook door mij 8)

Nog iets leuks las ik:
M.
Vergis je niet in Porsche rijders :shock:

Ik heb ooit toen ik in 99 een TT kocht een rijvaardigheidstraining gedaan, met allemaal TT's (op assen uiteraard) die mensen die de training gaven die gaven die training ook aan de Porsche rijders, die hem de training standaard krijgen bij aanschaf.....en ze zeiden dat die gasten niet zo nauw keken en echt een gingen kijken wat hun nieuwe speeltje kon......en wij toen allemaal (op één na, niet ik) maar voorzichtig doen met onze nieuwe dure speeltjes :oops:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Maik schreef:Van zandvoort naar mijn huis red ik daar idd makkelijk op, is een klein stukje eigenlijk maar, binnendoor, via Lisse en Noordwijk, midden door de bollenstreek. Een mooie route alleen rijden er vaak zondagsrijders :? . Het is ook een hele goede sluiproute als er een groot evenement is op Zandvoort.

M.
Laat je je passagier achter op Zandvoort? :shock: We moeten toch eerst terug naar Rotterdam?
Lotus Elise S2
jans
Giga lid Carbon

Bericht door jans »

Marcel schreef:
Maik schreef:Ze zouden inderdaad de auto's per type een beetje in een groep proberen te stoppen, maar ook per ervaring zeg maar. En waarschijnlijk kan je nog beter in de groep van die poetser-auto's als lambo's etc rijden omdat die mensen vaak rustig aan doen om hun speeltjes te sparen. Juist die elise rijders daar zitten aardig wat mensen bij die een aardig potje kunnen sturen en nog fanatiek ook :lol: . Dus in de groep van elise rijders heb ik zo'n gevoel dat je vaak om je oren wordt gereden, en dus ook door mij 8)

Nog iets leuks las ik:
M.

Ik heb ooit toen ik in 99 een TT kocht een rijvaardigheidstraining gedaan, met allemaal TT's (op assen uiteraard) die mensen die de training gaven die gaven die training ook aan de Porsche rijders, die hem de training standaard krijgen bij aanschaf.....en ze zeiden dat die gasten niet zo nauw keken en echt een gingen kijken wat hun nieuwe speeltje kon......en wij toen allemaal (op één na, niet ik) maar voorzichtig doen met onze nieuwe dure speeltjes :oops:
Mooi hé :lol:
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Marcel schreef:

Er rijden 8 mensen van de Quote Challenge mee en die rijden soms wat harder dan sommige mensen verwachten.
Lotus Elise S2
Maik

Bericht door Maik »

Hendrik-Jan schreef:
Maik schreef:Van zandvoort naar mijn huis red ik daar idd makkelijk op, is een klein stukje eigenlijk maar, binnendoor, via Lisse en Noordwijk, midden door de bollenstreek. Een mooie route alleen rijden er vaak zondagsrijders :? . Het is ook een hele goede sluiproute als er een groot evenement is op Zandvoort.

M.
Laat je je passagier achter op Zandvoort? :shock: We moeten toch eerst terug naar Rotterdam?
Ohja :lol:

Nou ja, ik rij wel via de bollenstreek hoor :) :wink:
Afbeelding
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef: Er rijden 8 mensen van de Quote Challenge mee en die rijden soms wat harder dan sommige mensen verwachten.
:toot:

Zie je deze twee dames erbij............in je spiegel blijven kijken :!::!::!:
Bijlagen
4_l.jpg
4_l.jpg (31.38 KiB) 5307 keer bekeken
3_l.jpg
3_l.jpg (24.18 KiB) 5296 keer bekeken
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bekende auto. Poetsers moeten ook niet meedoen, ze zijn nu aangenomen om de auto's van de deelnemers te poetsen. Nu maar hopen dat het erg warm wordt!! :thumbsup:
Lotus Elise S2
Marcel
Contacteer:

Bericht door Marcel »

Hendrik-Jan schreef:Bekende auto. Poetsers moeten ook niet meedoen, ze zijn nu aangenomen om de auto's van de deelnemers te poetsen. Nu maar hopen dat het erg warm wordt!! :thumbsup:
Poetsers mee laten rijden zou idd zeer onverstandig zijn, zelfs onveilig denk ik :!: (ivm in slaap vallen)

Net of je filerijd.......al die suffe 2.2-tjes of elises voor je die je er maar niet langs laten....... :P
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Hendrik-Jan schreef:Leuke lijst met deelnemende auto's: www.maartenmemorial.com en dan 'sponsor een sportwagen' aanklikken.
6 Speedsters, paar dozijnen met Lotussen, Bentley GT, Lamborghini, Noble, Donkervoort, enz.
En een Bugatti EB 110 Super Sport........... :woship:
Lotus Elise S2
YvoTuk
Mega lid
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

heren heren...

op het circuit zal een indeling gemaakt worden tussen mensen met en zonder circuit ervaring, dit om problemen te voorkomen die veroorzaakt worden door snelheidsverschillen.

Op de openbare weg is er geen sprake van een race of wat voor snelheidselement ook; we vervoeren kankerpatienten, we hoeven niet als eerste in Zandvoort te zijn!

Voor wat betreft de Quote challenge rijders zullen jullie verbaasd staan over de mate waarin zij zich kunnen beheersen. Deze mensen komen niet met een commodity auto'tje zoals wij dat doen met onze Elise's en Speedsters ;), er rijden in dit clubje auto's mee die kwa waarde vergelijkbaar zijn met een leuk huis! :)

Enneuhh... yup.. de het is ZEKER de bedoeling dat je na Zandvoort nog even doortrekt naar Rotterdam. (ook daar wordt overigens voor nog wat gezelligheid gezorgd :))
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Yvo toch!

Je kent de gemiddelde Speedster rijder niet! Ik weet zeker dat de 6 Speedsters niet (negatief) op zullen vallen.
Zelfs op het circuit zullen we ons gedragen.
Op het Forum is altijd een leuke 'strijd' tussen 2.2 en Turbo rijders (2.2 = rijders, Turbo = poetsers) :yes:

Uiteindelijk is het een dag voor de passagiers. :thumbup:
Lotus Elise S2
stef666
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door stef666 »

Nog iets leuks las ik:

Deze benzine zal óp het circuit verkocht worden ten bate van ons goede doel.

We roepen onze 100 rijders dan ook graag op om tussen de snelle ronden door nog even een pitstop te maken.

Scheelt weer wat euro'tjes! :thumbsup:

M.
Dat scheelt weer een halve keer tanken voor mij... Geschat circuit verbruik 1 : 2.5 tot 1 : 3 :shock:
Grtn. Stefan

Op een dag weet je het, Dan rijd je geen Speedster meer... :cry:
Plaats reactie