speedster onderdelen
speedster onderdelen
standaard schokdempers 30.000 km oud.
standaarduitlaat systeem van 2.2 compleet
Rik uit purmerend
te bereiken op: 0622562764
standaarduitlaat systeem van 2.2 compleet
Rik uit purmerend
te bereiken op: 0622562764
Laatst gewijzigd door rik v op 19 mar 2012 6:22, 4 keer totaal gewijzigd.
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Welkom Rik,
Op marktplaats staat dat je er een ander motorblok gaat inbouwen.
Ga je een K20 swap doen zoals hier?
http://www.youtube.com/watch?v=EoyC5xNFmf4
Wat betreft de marktconformiteit van je spullen, hier een indicatie:
Een achterclam doet zo'n 1000 euro
De standaard wielen met winterbanden 5/600 (zit er een HT markering op de achtervelgen?)
Gespoten NA achter lampen, zo'n 200 per stuk
OEM uitlaat, helaas maar zo'n 50 tot 100 per deel.
Doe ermee wat je wilt met de adviezen, maar voor 2e hands delen is een levendige ebay/forum handel, en als je er dik boven zit, kun je er lang mee blijven zitten.
Op marktplaats staat dat je er een ander motorblok gaat inbouwen.
Ga je een K20 swap doen zoals hier?
http://www.youtube.com/watch?v=EoyC5xNFmf4
Wat betreft de marktconformiteit van je spullen, hier een indicatie:
Een achterclam doet zo'n 1000 euro
De standaard wielen met winterbanden 5/600 (zit er een HT markering op de achtervelgen?)
Gespoten NA achter lampen, zo'n 200 per stuk
OEM uitlaat, helaas maar zo'n 50 tot 100 per deel.
Doe ermee wat je wilt met de adviezen, maar voor 2e hands delen is een levendige ebay/forum handel, en als je er dik boven zit, kun je er lang mee blijven zitten.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- SpeedsterWimpie
- Actief lid
- Contacteer:
Prijzen
Ook al zijn sommige delen wat aan de prijs, volgens mij bepaald de verkoper nog steeds de prijzen, zeg altijd maar zo je hoeft het niet te kopen 

www.WvM-Mobility.nl : NIU SuperiorStore NIU #1 elektrische scooters van de wereld
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
WvM-Design.com / WvMParts.nl / SpeedsterRent.nl
www.RickvM.nl : Fotografie
Heb er geen haast mee. Als je intresse heb dan kan je altijd een bod doen. Je bent niet verplicht om te kopen.
Ik ga mn speedster ombouwen naar een turbo. Heb even gedacht aan een honda maar een voor een turbo motor hoeft niets te worden aangepast. Ik heb al alle delen om het in te bouwen. Ben nu alleen bezig om de nieuwe motor nog sneller te maken. Waarschijnlijk is het in 't voorjaar af.
Ik ga mn speedster ombouwen naar een turbo. Heb even gedacht aan een honda maar een voor een turbo motor hoeft niets te worden aangepast. Ik heb al alle delen om het in te bouwen. Ben nu alleen bezig om de nieuwe motor nog sneller te maken. Waarschijnlijk is het in 't voorjaar af.
- Smiley
Klinkt goed. Mocht je de ombouw willen delen graagrik v schreef: Ik ga mn speedster ombouwen naar een turbo. Heb even gedacht aan een honda maar een voor een turbo motor hoeft niets te worden aangepast. Ik heb al alle delen om het in te bouwen. Ben nu alleen bezig om de nieuwe motor nog sneller te maken. Waarschijnlijk is het in 't voorjaar af.

We zijn dol op projecten hier

- Smiley
Nee, maar omdat je je complete achterclam met lampen te koop aanbood, ging ik van iets drastisch uit
Er rijden hier ook wat dbilas turbo coversies rond (the-duke en martinb met rond de 265, en spider met een stage II met 300 pk)
Zelf probeer ik er dit jaar een supercharger op te krijgen. (die liniaire lijn is echt prachtig)
Van het 2.0 ecotec blok past de supercharger 1-op-1 op onze 2.2, wat zo'n 265 pk brengt.
Ook een harrop supercharger past op het 2.2 blok (uiterste daarvan is 360 als je het binnenwerk ook wijzigd)
Van de reguliere turbo rijden hier ook prachtig getunede versies rond.
Leesvoer genoeg hier voor de koude winteravonden

Er rijden hier ook wat dbilas turbo coversies rond (the-duke en martinb met rond de 265, en spider met een stage II met 300 pk)
Zelf probeer ik er dit jaar een supercharger op te krijgen. (die liniaire lijn is echt prachtig)
Van het 2.0 ecotec blok past de supercharger 1-op-1 op onze 2.2, wat zo'n 265 pk brengt.
Ook een harrop supercharger past op het 2.2 blok (uiterste daarvan is 360 als je het binnenwerk ook wijzigd)
Van de reguliere turbo rijden hier ook prachtig getunede versies rond.
Leesvoer genoeg hier voor de koude winteravonden