Nou de boomster zal ik weldra aan gaan beginnen de temp van komend weekend maakt hier een begin aan 10 graden mm lkkr.
Bedoeling is dat ik over 2 maandjes weer de weg op kan.
Standaard nu 200pk
Na stage 3 chip rond de 280 vmax
Veranderingen
Leh Turbo
Grotere intercooler
Benzine druk instelbaar
Open uitlaat systeem 2,5inch
Intake and dv groter
Bougi"s ngk irri
Dit is voorlopig voldoende mischieen dat ik ook de koppeling nog laat doen maar dat moet ik even financieel bekijken of dit nog haalbaar is.
Bedoeling is hier komende zomer mee te rijden mijn eerste volledige zomer. En van de zomer de producten bij elkaar te sparen voor volgend jaar zoals zuigers,drijfstangen,nokkasen,turbo,uitlaatspruitstuk,en dan richting de 400pk maar dat is volgend jaar het doel.
Heeft iemand nog tips waar ik de turbo het beste kan laten uitwisellen ?
En de complete package te laten monteren ? Ik demonteer nu de achterclam dat scheelt weer in de kosten.
Project 280pk Boomster
- aKra
- Mega lid in de orde van Zilveren nietje
- Berichten: 1778
- Lid geworden op: 20 sep 2007 17:11
- Locatie: NH
Interessant, probeer een project topic te maken en alles netjes bij te houden wat je laat doen en wat je zelf doet. En foto's uiteraard 
Wat betreft de turbo, ik denk dat die best goed te verkrijgen is. Goedkoopste bij de 'sloop' gezien deze turbo nog wel eens meegesleurd wordt door een bepaald overmoedig volk tegen een boom. En anders even op eBay rondsnuffelen.

Wat betreft de turbo, ik denk dat die best goed te verkrijgen is. Goedkoopste bij de 'sloop' gezien deze turbo nog wel eens meegesleurd wordt door een bepaald overmoedig volk tegen een boom. En anders even op eBay rondsnuffelen.
Mooi werk
..en een foto topic is een aanrader..
Ik zou vooral opletten dat met alles wat je koopt, je straks geen beperking creëert om straks je 400 pk stap te nemen, dus dat de onderdelen die je nu toch koopt/veranderd, straks herbruikbaar zijn. Kostentechnisch wel zo leuk..
Een 2,5 inch uitlaat bijvoorbeeld ga je het niet mee redden straks..
Gr,
The Duke

..en een foto topic is een aanrader..
Ik zou vooral opletten dat met alles wat je koopt, je straks geen beperking creëert om straks je 400 pk stap te nemen, dus dat de onderdelen die je nu toch koopt/veranderd, straks herbruikbaar zijn. Kostentechnisch wel zo leuk..
Een 2,5 inch uitlaat bijvoorbeeld ga je het niet mee redden straks..
Gr,
The Duke
The bullshit stops when the light drops
Nou toch nog geen tijd gehad maar de stage2 map met 250pk smaakt naar meer. Vandaag gestart met het verwijderen van de achterclam.
Hopelijk volgende week zit de z20leh turbo erop
Met andere injectors en een maf 80mm air intake
Dan laadt ik stage 3.5 erin ruim 300pk
Mischien doe ik dan gelijk de koppeling omdat er de ruimte voor is.
Mischien doe ik later nog een map laten maken op een testbank.
Hopelijk volgende week zit de z20leh turbo erop
Met andere injectors en een maf 80mm air intake
Dan laadt ik stage 3.5 erin ruim 300pk
Mischien doe ik dan gelijk de koppeling omdat er de ruimte voor is.
Mischien doe ik later nog een map laten maken op een testbank.