Spotgoedkope NL speedster zilver 91000km

Je auto te koop aanbieden.
Richard
Mega lid

Spotgoedkope NL speedster zilver 91000km

Bericht door Richard »

http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... =speedster

Zelfs met afleverpakket voor garantie en beurt niet echt heel duur!
camilo
Nieuw lid

Bericht door camilo »

Lijkt me een aanbod dat haast te mooi is om waar te zijn! Ik zou, als die wagen zo goed is, als'ie er uit ziet, hem bijna kopen als investering. Bij zo'n prijs schrijf je niet meer af, ik denk zelfs dat je bij verkoop winst zult maken. En die 17 euro wegenbelasting per maand kost je ook de kop niet.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

17 euro wegenbelasting per maand? :p Ik betaal zo'n 300-400 euro per jaar...
speedokus
Mega lid in de orde van Zilveren nietje
Contacteer:

Bericht door speedokus »

ik betaal ook 17 euro per maand hoor.
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
sooike

Bericht door sooike »

Logisch toch, dat wij belgen meer wegenbelasting betalen?

Daardoor hebben wij overal een prachtig wegdek................. :bag:
Einfach nur ein nackter Sportler
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

sooike schreef:Logisch toch, dat wij belgen meer wegenbelasting betalen?

Daardoor hebben wij overal een prachtig wegdek................. :bag:
Te schandalig voor woorden... daarstraks vloog mijn CD speler nog uit zijn houder door een diep gat in de weg. Ik rijdt dagelijks de Belgisch/Nederlandse grens over naar mijn werk. Het Belgische deel is alleen maar gaten ontwijken. Pas vanaf Nederland kan ik in 1 lijn rijden. Het enige diepe gat wat ik in in Maastricht zag was een paar dagen later al opgevuld.

Zodra er iets voorvalt moet ik toch overwegen schadevergoeding te vragen bij de gemeente.
Blitz

Bericht door Blitz »

wegenbelasting is hier mss duurder, maar hier zijn de Speedsters dan weer een pak goedkoper dan in NL ;)
stefan

Bericht door stefan »

wij betalen ons blauw (MAAR WE HEBBEN TOCH WEGEN DIE IN FANTASTISCHE STAAT ...... VAN ONTBINDING ZIJN....

moest ik geen kinderen hebben woonde ik al lang in het buitenland...
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Bericht door Hendrik-Jan »

Een tijdje terug was ik bij vrienden in de buurt van Turnhout. Rond 12 uur 's nachts weer naar huis via Baarle Nassau. Is gewoon de straatverlichting uit in België...
Lotus Elise S2
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Lekker off-topic btw.....
Lotus Elise S2
Blitz

Bericht door Blitz »

Belgen zijn de intilligentste mensen ter wereld, met uitzondering van de regering, die mensen zijn zo achterlijk als het achterste van een varken dat al 3 weken dood is...
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

Blitz schreef:Belgen zijn de intilligentste mensen ter wereld, ......
:lol: :lol: :lol:
Afbeelding
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Hendrik-Jan schreef:Een tijdje terug was ik bij vrienden in de buurt van Turnhout. Rond 12 uur 's nachts weer naar huis via Baarle Nassau. Is gewoon de straatverlichting uit in België...
Vroeger was het totaal anders. Bij mijn weten waren we zelfs het enige land ter wereld die alle plekken incl snelwegen de hele nacht door verlicht hadden. Blijkbaar konden ze zelfs zo België uit de ruimte opmerken altans dat heb ik altijd als kind gehoord, dat kan ook een fabeltje zijn :p:p.

Ik kan me ook nog herinneren dat als we vroeger naar Nederland op vakantie gingen het van Belgisch naar Nederlandse snelweg pikdonker werd. Waar is die goede oude tijd...

Nav massale energieverspilling zijn er regels gekomen waarbij het licht uitgaat na een bepaald tijdstip.
speedokus
Contacteer:

Bericht door speedokus »

hey Blitz
Wist niet dat Nederland dezelfde regering heeft als Belgie
wrap your ass in fiberglass.
Afbeelding
Hendrik-Jan
Giga lid Carbon

Oblivion schreef:
Hendrik-Jan schreef:Een tijdje terug was ik bij vrienden in de buurt van Turnhout. Rond 12 uur 's nachts weer naar huis via Baarle Nassau. Is gewoon de straatverlichting uit in België...
Vroeger was het totaal anders. Bij mijn weten waren we zelfs het enige land ter wereld die alle plekken incl snelwegen de hele nacht door verlicht hadden. Blijkbaar konden ze zelfs zo België uit de ruimte opmerken altans dat heb ik altijd als kind gehoord, dat kan ook een fabeltje zijn :p:p.

Ik kan me ook nog herinneren dat als we vroeger naar Nederland op vakantie gingen het van Belgisch naar Nederlandse snelweg pikdonker werd. Waar is die goede oude tijd...

Nav massale energieverspilling zijn er regels gekomen waarbij het licht uitgaat na een bepaald tijdstip.
Zo'n gek idee is het niet... Ik was de enige op de weg en je gaat ook wat voorzichtiger rijden omdat je minder ziet. En om nou voor mij de straatverlichting aan te doen...
Door mijn navigatie kon ik zien of er een bocht aan kwam dus blijf je ook allert. Op snelwegen moeten ze blijven branden maar op binnenwegen mogen ze van mij uit.
Lotus Elise S2
Plaats reactie