Spotgoedkope NL speedster zilver 91000km
Spotgoedkope NL speedster zilver 91000km
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... =speedster
Zelfs met afleverpakket voor garantie en beurt niet echt heel duur!
Zelfs met afleverpakket voor garantie en beurt niet echt heel duur!
Lijkt me een aanbod dat haast te mooi is om waar te zijn! Ik zou, als die wagen zo goed is, als'ie er uit ziet, hem bijna kopen als investering. Bij zo'n prijs schrijf je niet meer af, ik denk zelfs dat je bij verkoop winst zult maken. En die 17 euro wegenbelasting per maand kost je ook de kop niet.
Te schandalig voor woorden... daarstraks vloog mijn CD speler nog uit zijn houder door een diep gat in de weg. Ik rijdt dagelijks de Belgisch/Nederlandse grens over naar mijn werk. Het Belgische deel is alleen maar gaten ontwijken. Pas vanaf Nederland kan ik in 1 lijn rijden. Het enige diepe gat wat ik in in Maastricht zag was een paar dagen later al opgevuld.sooike schreef:Logisch toch, dat wij belgen meer wegenbelasting betalen?
Daardoor hebben wij overal een prachtig wegdek.................
Zodra er iets voorvalt moet ik toch overwegen schadevergoeding te vragen bij de gemeente.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Vroeger was het totaal anders. Bij mijn weten waren we zelfs het enige land ter wereld die alle plekken incl snelwegen de hele nacht door verlicht hadden. Blijkbaar konden ze zelfs zo België uit de ruimte opmerken altans dat heb ik altijd als kind gehoord, dat kan ook een fabeltje zijn :p:p.Hendrik-Jan schreef:Een tijdje terug was ik bij vrienden in de buurt van Turnhout. Rond 12 uur 's nachts weer naar huis via Baarle Nassau. Is gewoon de straatverlichting uit in België...
Ik kan me ook nog herinneren dat als we vroeger naar Nederland op vakantie gingen het van Belgisch naar Nederlandse snelweg pikdonker werd. Waar is die goede oude tijd...
Nav massale energieverspilling zijn er regels gekomen waarbij het licht uitgaat na een bepaald tijdstip.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Zo'n gek idee is het niet... Ik was de enige op de weg en je gaat ook wat voorzichtiger rijden omdat je minder ziet. En om nou voor mij de straatverlichting aan te doen...Oblivion schreef:Vroeger was het totaal anders. Bij mijn weten waren we zelfs het enige land ter wereld die alle plekken incl snelwegen de hele nacht door verlicht hadden. Blijkbaar konden ze zelfs zo België uit de ruimte opmerken altans dat heb ik altijd als kind gehoord, dat kan ook een fabeltje zijn :p:p.Hendrik-Jan schreef:Een tijdje terug was ik bij vrienden in de buurt van Turnhout. Rond 12 uur 's nachts weer naar huis via Baarle Nassau. Is gewoon de straatverlichting uit in België...
Ik kan me ook nog herinneren dat als we vroeger naar Nederland op vakantie gingen het van Belgisch naar Nederlandse snelweg pikdonker werd. Waar is die goede oude tijd...
Nav massale energieverspilling zijn er regels gekomen waarbij het licht uitgaat na een bepaald tijdstip.
Door mijn navigatie kon ik zien of er een bocht aan kwam dus blijf je ook allert. Op snelwegen moeten ze blijven branden maar op binnenwegen mogen ze van mij uit.
Lotus Elise S2