Speedsterproductie
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Speedsterproductie
Kijk op www.autoweek.nl een artikel over de productiestop van de Opel Speedster.
Lotus Elise S2
- Marcel
- Mega lid in de orde van gouden nietje
- Contacteer:
Af en toe weet ik ook niet wat ik met die autoweek moet, het lijkt soms wel of ze maanden achter de feiten aanlopen.
Ook het blad zelf.......neem alleen al de prijslijst, klopt soms maanden niet terwijl ze wel bij nieuws al de wijziging vermelden.
Maar SteV6 had al aangekondigd dat ze al gestopt waren
We hebben zwart op wit van Opel Duitsland een officiele persmededeling ontvangen:
De Opels Speedster Turbo productie is op 21/22.05.2005 wereldwijd stopgezet, dat betekend: geen nieuwe bestellingen meer mogelijk en geen productie meer van de Turbo-versie.
Kortom de Speedster is vanaf 22 mei officieel een verzamelobject en "jongtimer" geworden
Ook het blad zelf.......neem alleen al de prijslijst, klopt soms maanden niet terwijl ze wel bij nieuws al de wijziging vermelden.
Maar SteV6 had al aangekondigd dat ze al gestopt waren

We hebben zwart op wit van Opel Duitsland een officiele persmededeling ontvangen:
De Opels Speedster Turbo productie is op 21/22.05.2005 wereldwijd stopgezet, dat betekend: geen nieuwe bestellingen meer mogelijk en geen productie meer van de Turbo-versie.
Kortom de Speedster is vanaf 22 mei officieel een verzamelobject en "jongtimer" geworden
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Jans, we hebben het niet over die Astra Sport van je hoor.jans schreef:NOG GEKKERHendrik-Jan schreef:Valt wel mee. Iedere auto kent een moment dat de productie stopt (behalve Morgan). Een verzamelobject? Denk het niet.
Volgens mij komt de Speedster in het lijstje van de BMW Z1, Renault Sport Spider, Elise S1, enz. Niets mis mee.![]()
![]()
Lotus Elise S2
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon
Sjonge , wat is het stil ineens
gaan jullie me straks ook nog missen. 
En straks niet denken dat er een storing op het net is

En straks niet denken dat er een storing op het net is

Laatst gewijzigd door jans op 29 jul 2005 13:12, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hendrik-Jan
- Giga lid Carbon