speedokus schreef:bedankt Ries het geld is al overgemaakt, dus ik zou zeggen brengen die handel.
Kun je er een schemaatje bij doen voor de aansluiting van de kleuren.
grt Speedokus
Ik stuur altijd een schemaatje mee. En knip en soldeer draadje voor draadje....
Succes
De kant en klare zijn nu op, maar ik kan er nu nog 7 maken... bij interesse gewoon mailen.
Kan je er ook met een stekker aan maken ?
M'n broer heeft een Astra Z22SE en heeft wel interesse, maar gaat zeker niet in zijn kabelboom knippen ben ik bang..
Gr,
The Duke
Laatst gewijzigd door the-duke op 01 feb 2011 23:04, 1 keer totaal gewijzigd.
the-duke schreef:Kan je er ook met een stekker aan maken ?
M'n broertje heeft een Astra Z22SE en heeft wel interesse, maar gaat zeker niet in zijn kabelboom knippen ben ik bang..
Gr,
The Duke
ik heb mijn EGR klep unit doorgezaagd maar zo dat ik het stekkerdeel kon gebruiken. ging ik toch niet meer installeren aangezien hij na de turbo upgrade eruit geprogrammeerd is en ik ook de blanking plate heb gemonteerd.
Het stekker deel redelijk open kunnen krijgen zodanig dat ik de draadjes eraan kon solderen, voorzichtig met buigen is redelijk zacht het materiaal van de pennen.
krimptape erom heen en het werkt al weer een jaar naar behoren alternatief is een losse stekker of 'sloop'EGR klep kopen en die te verzagen, hoeft niet te werken dus hoeft niet veel te kosten.
Hey Duke
Je kunt ook om eventueel zelf een stekker te maken, De staartjes van een led erafknippen en deze aan de draadjes van de cheater solderen.
Daarba deze ombuigen en in de stekker steken.
Werkt prima.
Grt Speedokus