Binnenbekleding rechterdeur

Op zoek naar onderdelen.
Plaats reactie
Oblivion
Mega lid

Binnenbekleding rechterdeur

Bericht door Oblivion »

Heeft iemand nog een setje rechterdeurbekleding in overschot?
Ik zoek meer bepaald het meest rechtse stuk (vierkant blokje) van de binnenbekleding rechterdeur. 2 van de 3 hechtpunten zijn afgebroken. Ik heb dit voorheen met lijm hersteld maar het heeft niet lang stand gehouden. Voorlopig zit het met dubbelzijdige plakband vast maar ik zou het graag geheel vervangen omdat het nu en dan los komt als iemand de rechterdeur dicht doet.
Smiley
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Smiley »

In dat vierkante bklokje zitten 2 plastic ringen verwerkt, waar een plastic schroef inhoort, die weer in je deur gaat:

Afbeelding

Kan het zijn dat die 2 schroeven bij je ontbreken?
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Die 2 schroeven zijn geheel afgebroken.

Ik had 2 nieuwe schroeven bij Opel gehaald. Ik dacht dat ik die misschien langs onder er in kon plaatsen zodus heb ik die bekleding een keer verwijderd :p. Uiteindelijk bleek er geen holte te zijn dus heb ik bekleding weer vastgelijmd en de 2 nieuwe schroeven top af gesneden en vastgelijmd aan het stuk wat nog in blok zat. Maar die gelijmde stukjes zijn dus de komende week na maanden van deur dichtgooien afgebroken. (ik roep altijd naar passagiers dat ze deur moeten dichttrekken ipv gooien maar ze luisteren niet ;))

In de tussentijd heb ik er nu dus dubbele tape tussen gedaan maar dat materiaal plakt van geen meter. En het feit dat die blok voor een stuk gebarsten is bij mij heeft mij ertoe aangezet om naar een nieuwe te zoeken.

Bij opel durf ik al niet gaan vragen hoeveel zoiets nieuw kost als een simpele hoofdsteun al 250 euro is.
Smiley

Bericht door Smiley »

Nieuw iets van 290 euro volgens ray:
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3711

Je hebt er zwart leer overheen zitten?

Elise-spares is momenteel een vx220 uit elkaar aan het halen, want de hele avond komen er al stukken langs. misschien effe contacteren dat je dat deel zoekt:
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0585753211

Ook liz in de UK is deze maand aan de afbraak van een vx220 begonnen, dus als je ze contacteerd heb je nog kans:
http://www.vx220.org.uk/forums/index.ph ... 4-elizp987
Laatst gewijzigd door Smiley op 13 feb 2011 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Smiley schreef: Je hebt er zwart leer overheen zitten?
Ja precies.
Smiley

Bericht door Smiley »

Oblivion schreef:
Smiley schreef: Je hebt er zwart leer overheen zitten?
Ja precies.
Das mooi, de meest voorkomende. Kijk bij mijn vorige post voor opties.
Oblivion
Mega lid

Bericht door Oblivion »

Smiley schreef: Das mooi, de meest voorkomende. Kijk bij mijn vorige post voor opties.
Damn alle posts terug gekeken tot november maar niets gevonden. Enig idee wanneer je dat "ongeveer" had gepost ;)? Nu pas valt het me op hoeveel informatie je hier achterlaat :D.

[edit]Ahaaa hier bedoelde je:
http://www.speedsterclub.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=3711
Smiley

Bericht door Smiley »

Je had al geantwoord op mijn post, voor ik hem bijwerkte.
Die ebay link, en die vx220.org contactpersoon.
RaoulLauffer
Actief lid

Bericht door RaoulLauffer »

Bij mij was eens zo'n plastic schroef scheef en die duwden de ringen naar buiten. Heb de plastic schroeven afgeknipt en het kapje gewoon met de metalenschroef aan de zijkant weer vast gemaakt aan de deur. Probleem opgelost!
Speedster 2.2 #1123
Plaats reactie