Hessing Lotus dealer

Algemene zaken omtrent onze auto.
stevenflappy
Mega lid in de orde van gouden nietje
Contacteer:

Bericht door stevenflappy »

Van de week belde ik van de Lotus dealer na sluitingstijd op een zaterdag, kreeg Jan gewoon aan de lijn en toen er iets fout ging(mobieltjes :evil: !) belde hij effe terug.... Weinig dealers die dat doen, ik had het nog nooi meegemaakt. Vind de service echt heel goed daar.. Nee heb geen aandelen!!

gr. Steve
van dijk
Mega lid in de orde van Zilveren nietje

Bericht door van dijk »

Hessing gaat verhuizen naar Utrecht, langs de A2. Kijk maar op www.hessing.nl Daar zullen ze dan wel beginnen met Lotus.
Maik
Groot Speedster Commandeur

Bericht door Maik »

stevenflappy schreef:Van de week belde ik van de Lotus dealer na sluitingstijd op een zaterdag, kreeg Jan gewoon aan de lijn en toen er iets fout ging(mobieltjes :evil: !) belde hij effe terug.... Weinig dealers die dat doen, ik had het nog nooi meegemaakt. Vind de service echt heel goed daar.. Nee heb geen aandelen!!

gr. Steve
Ik ben ook erg te spreken over Jan in Amsterdam. De vestiging in Lochum ken ik alleen van de open dag maar leek mij op het eerste gezicht ook wel oke (maar geen echte ervaringen).
Ik was 1 keer langsgeweest bij Jan om mijn CG-locks op te halen, 2 of 3 weken erna toen ik weer langs kwam om even te buurten wist hij gewoon mijn nog :shock: :thumbup: . Heel relaxte sfeer daar. Wilbert raadde mij Lotus Amsterdam al aan en ik ben blij dat hij dat gedaan had.
Zal mij benieuwen of Hessing dezelfde persoonlijke service zal gaan halen (ik weet het antwoord denk ik al...).

gr,
Maikel
Afbeelding
Plaats reactie