autogespot shoot zondag 6 maart 2011
- RaoulLauffer
- Actief lid
- Smiley
- Groot Speedster Commandeur
Klopt. Een poolse toko heeft die dingen eens gemaakt, en de eerste batch was vreselijk:RaoulLauffer schreef:Hoorde dat sommige versies niet passen.
Op het Uk forum zitten leden die goede (en betaalbare) reproducties maken, in zowel polyester (pak 'm beet 200 euro het setje) als carbon.
Wel moet je de interne roosters nog bij opel aanschaffen en die erin lijmen.
Volgens mij is dit het poolse spul (vauxhall heeft nog eens zitten prutsen met die spoiler, waarvan volgens hem nogal wat werk moest gebeuren, voor je hem kon spuiten)
http://cgi.ebay.nl/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0635462899
In de categorie kost niks, maar is ook niks
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
- RaoulLauffer
- Actief lid
da s geen officiele bijeenkomst ofzo, maar hier vlakbij wonen 2 autospotters en die mij gevraagd hebben om enkele sportauto's te verzamelen voor wat foto's te nemen voor autogespot.com
ik wou gelijk ff van de gelegenheid gebruik maken om er iets meet and greet achtig van te maken, zodat we mekaar in het echt ook eens gezien hebben
ik wou gelijk ff van de gelegenheid gebruik maken om er iets meet and greet achtig van te maken, zodat we mekaar in het echt ook eens gezien hebben
- RaoulLauffer
- Actief lid
- RaoulLauffer
- Actief lid