Na even op zoek zijn te gaan naar een lotus elise,was ik een beetje teleurgesteld van het aanbod,de claustrofobische ruimte en de staat waarin ze zich soms bevinden..
Ook hebben ze veel lichte mankementen ..maar toch een zeer mooie auto.
Nu viel ik op het model speedster,ik had een afspraak een uur rijden om een te gaan bezichtigen.
Dus vooraf even naar een opel garage om te vragen of ze toch geen model hadden staan om in te zitten..ik wilde namelijk weten dat het de rit waard is.
Er stond in de garage een gestockeerd model onder de lakens,met maar 1700 km op de teller,kleur oranje en in showroomstaat..hij ruikt zelfs nog naar nieuw!!Deze was ook nog niet ingeschreven..

Eigenlijk was de speedster niet om te verkopen,maar een dag later stond hij in mijn garage.
Het is de eerlijkste wagen die je ooit kan vinden,er is zelfs een boek bij met de historiek van 0km naar 1700 km..tankbeurten,welke ritten gedaan..
Ik moet zeggen dat in met deze wagen een gevoel bij krijg die ik bij geen enkele andere wagen heb. S U P ER

Ik had ook een testrit gedaan met een Porsche boxster 2.5,vond dit echt niets,een vrouwenwagen die niet vooruitgaat.
Dus jullie hebben een nieuw lid bij.later komen wel eens foto's ect..
groeten,jan