Ik ben sinds kort trotse de trotse eigenaar van een Speedster 2.2i van 2001. Hij heeft 56000 km op de teller en heeft het nummer 1046.
Ik heb em echt goedkoop kunnen kopen maar de wagen draaide niet toen ik hem gekocht heb... eigenlijk een van de domste dingen die je kan doen maarja...
ik had er vertrouwen in dat het goed zou komen en dat is intussen ook zo
Ik heb hem aan de praat gekregen door een nieuwe batterij te steken haha
Nu zou ik hem toch eens goed willen testen op circuit (Croix en ternois) maar daarvoor moet ik nog een maandje wachten! daarom dacht om via dit forum al eens te verbroederen met andere speedster-eigenaars!!!
Ik zal er ook wat fotos bijzetten (ze zijn genomen in de sneeuw maar dat was net na ik hem aan de praat gekregen heb!!!)
Maar die zien er zo op 't eerste gezicht wel goed uit....Stoelen en deurhoeken dan
De Speedster zelf verder ook hoor, veel plezier ermee in ieder geval!
Gr. Paul.
Laatst gewijzigd door Pw op 08 mar 2011 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb je wat detailfoto's van je stoelen en deurhoeken, want die zijn zeker niet standaard.
Bedoel je met deurhoeken de bekleding die aan de binnenkant van de deurhoeken hangt? Zal er dan een foto van uploaden. Weet me te zeggen of ze origineel zijn want ik weet niet zo goed wat er origineel aan een speedster is en wat niet... Wat ik wel al gezien heb is dat er geen middenconsole is en dat er geen voetsteun is voor de passagier... Waar die naartoe zijn weet ik niet... De verkoper beweerde dat hij compleet is!
Je stoelen zien er juist beter dan standaard uit, daarom ben ik ook nieuwsgierig.
Maar in grijs met zwart zijn ze nooit geleverd, dus dit is maatwerk.
Dit is een voorbeeld van een standaard 2.2 speedster binnenkant:
Mis je de console waar de schakelpook inzit, of dat zilveren tussenschot tussen je schakelconsole en het voeteneind?
Hierbij enkele foto's van van de speedster in zijn winterjasje... Ik heb ook enkele interieurshots gemaakt zoals gevraagd... Best wel moeilijk om fotos van te nemen als je wat benauwd zit
Ik heb ook die website eens gecheckt en ik heb bemerkt dat er normaalgezien een stoffen interieur erin zou moeten zitten (volgens het identificatieplaatje)... Dus jullie (de experts) zullen dus wel gelijk hebben
Nuja... Ik vind het zeker niet lelijk en het ziet er goed gemaakt uit, das het belangrijkste...
Matten en doppen ervoor kun je ook op je zoeklijstje zetten
Die matten en doppen (om de matten vast te houden veronderstel ik) kan ik inderdaad aan het lijstje toevoegen...
Dat tussenschot waar je over praat... Is dat soms toevallig niet hetgene wat er op de bijgevoegde foto staat? Heeft dat ding eigenlijk een nut? want ik heb al veel fotos gezien waar het helemaal niet meer opstaat...
Anderszijds heb ik enkel de middenconsole en die voetsteun nodig denk ik...
Maar ik moet zeggen dat toen ik hem kocht ik dacht van: Ik denk dat daar wel iets van een middenconsole hoort te zitten... maar "less is more" op zo'n wagen
Bijlagen
Dit kreeg ik er ook nog bij... Iemand een idee wat dit kan zijn? Ik kan er kop nog staart aan krijgen (waarschijnlijk omdat het bij een middenconsole hoort die ik niet heb...)
Dat is een verlichtingsconsole (optionele accesoire toendertijd), die de taak van de binnenverlichting overneemt, en ook deels decoratief is:
En nog een hele dure accesoire, dus zeker niet weggooien
Het zilveren tussenschotje dient enkel om de kabelboom tussen de schakelconsole en de het voeteneind weg te werken.
Het leven is geen sprookje.
Als jij rond middernacht je schoen kwijt bent, dan heb je gewoon teveel gezopen.
Dat zilveren tussenschot heb ik (gelukkig) wel!
Maar als ik het goed begrijp kan ik die module voor de binnenverlichting enkel maar monteren als ik de middenconsole heb... Anders hangt die daar ook maar te bengelen
Goed ik weet weer wat ik moet zoeken... nu hopen dat het te vinden is en (belangrijker) dat het voor een zacht prijsje is
Nu ga ik toch wel slapen... morgen lange werkdag!!!
die zetels zijn best knap
mijn speedster komt ook uit Roeselare, uit de Penoenstraat om precies te zijn, mss ken je hem wel? (is een gele en is weg uit Roeselare sinds januari 2010)