Hallo allemaal, de kogel is inmiddels door de kerk....ik heb mijn speedster ( calypso red 2.2 weinig km van 2004 ) inmiddels verkocht. De afgelopen tijd echt nagedacht wat ik wilde....een 2.2 turbo, ( waar het allemaal om te doen was ), of iets anders

Het is iets anders geworden

Morgen breng ik een bezoek aan de dealer en heb ik een aankoopkeuring voor mijn oude liefde...porsche. Voor mijn speedie heb ik toen een 911 Targa gehad, en ergens bleef het toch nog wat knagen en rondzoemen in mijn hoofd. De speedster blijft een supergave auto, al had ik achteraf toen beter gelijk een turbo kunnen kopen...( sorry 2.2 rijders..

..) Die zijn nu echter dun gezaaid....jans heeft een hele mooie, dat weet ik, maar ik heb mijn beslissing denk ik al genomen, het wordt als het goed is een 911/993. Jullie begrijpen het al....ik neem bij deze afscheid van jullie en wens jullie allemaal veel forum en speedster plezier. Af en toe zal ik zeker nog eens een bezoekje brengen en ik blijf dan ook graag ingeschreven als lid. Ik vond het echter wel leuk/netjes om nog even wat te laten weten, ook al heb ik niet veel gepost, ik was zeer regelmatig aanwezig en heb met plezier het e.e.a meegelezen en gevolgd. Iedereen: take care, veel plezier en de groetjes van patrick